Запис Детальніше

Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва
 
Creator Сова, Ольга Сергіївна
 
Subject пленерна практика
вчитель образотворчого мистецтва
живопис
пейзаж
творчий потенціал
plein-air practice
a teacher of fine arts
painting
landscape
creativity
пленэрная практика
учитель изобразительного искусства
живопись
пейзаж
творческий потенциал
378.011.3-051:75
 
Description У статті висвітлено основні завдання пленерної практики у формуванні фахової компетентності студентів і стимулювання розвитку їх художньо-творчого потенціалу. Визначено мету навчально-творчої практики, виокремлено основні вимоги до виконання творчих робіт на пленері. У статті досліджено феномен розвитку художнього потенціалу студентів, а також процес формування мотивації до самостійної творчої роботи, активізації їхньої продуктивної діяльності в умовах відкритого простору.
The article highlights the main challenges of plein-air practice in the formation of professional competence of students and promote the development of their artistic and creative potential. Determine the purpose of educational and creative practice, identified the main requirements for the implementation of creative works in the open air. The article investigates the phenomenon of the artistic potential of students, as well as the formation of motivation for independent creative work, enhance their productive activities in open space.
В статье освещены основные задачи пленэрной практики в формировании профессиональной компетентности студентов и стимулирования развития их художественно-творческого потенциала. Определена цель учебно-творческой практики, выделены основные требования к выполнению творческих работ на пленэре. В статье исследуется феномен развития художественного потенциала студентов, а также процесс формирования мотивации к самостоятельной творческой работе, активизации их продуктивной деятельности в условиях открытого пространства.
 
Date 2017-11-27T13:24:58Z
2017-11-27T13:24:58Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Сова, О. С. Пленерна практика як фактор розвитку художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. С. Сова // Мистецька освіта : зміст, технології, менеджмент : зб. наук. праць / МІХМД імены С. Далі, ІПТО НАПН України ; редкол. : В. Ф. Орлов (голова). – Київ : Вид-во ТОВ «ТОНАР», 2015. – Вип. 10. – С. 301-311.
2410-4434
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16697
 
Language uk
 
Publisher Вид-во ТОВ «ТОНАР»