Запис Детальніше

Методологічні підходи до оцінки вартості бренду

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні підходи до оцінки вартості бренду
 
Creator Страшинська, Л. В.
 
Subject бренд
оцінка вартості
витрати на рекламу
бренд
оценка стоимости
расходы на рекламу
brand
valuation
advertising costs
339.138: 658.8
 
Description У статті визначено сутність поняття бренд, його відмінність від торгової марки та проаналізовано
основні методи оцінки вартості бренду, їх переваги та недоліки.
В статье определена сущность понятия бренд, его отличие от торговой марки и проанализированы
основные методы оценки стоимости бренда, их преимущества и недостатки.
The article defines the concept of brand, its differences from the trade mark and analyzes the main methods of
valuation of the brand, its advantages and disadvantages.
 
Date 2017-11-30T09:56:26Z
2017-11-30T09:56:26Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Страшинська, Л. В. Методологічні підходи до оцінки вартості бренду / Л. В. Страшинська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 105-107.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16786
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова