Методологічні підходи до оцінки вартості бренду
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методологічні підходи до оцінки вартості бренду
|
|
Creator |
Страшинська, Л. В.
|
|
Subject |
бренд
оцінка вартості витрати на рекламу бренд оценка стоимости расходы на рекламу brand valuation advertising costs 339.138: 658.8 |
|
Description |
У статті визначено сутність поняття бренд, його відмінність від торгової марки та проаналізовано основні методи оцінки вартості бренду, їх переваги та недоліки. В статье определена сущность понятия бренд, его отличие от торговой марки и проанализированы основные методы оценки стоимости бренда, их преимущества и недостатки. The article defines the concept of brand, its differences from the trade mark and analyzes the main methods of valuation of the brand, its advantages and disadvantages. |
|
Date |
2017-11-30T09:56:26Z
2017-11-30T09:56:26Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Страшинська, Л. В. Методологічні підходи до оцінки вартості бренду / Л. В. Страшинська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : матеріали звітної науково-практичної конференції викладачів, докторантів та аспірантів, 14-18 березня 2016 року. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – C. 105-107.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16786 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|