Запис Детальніше

Місце географії в системі шкільної освіти дітей з вадами розумового розвутку в Україні (20-ті- початок 30-х років ХХ ст.)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце географії в системі шкільної освіти дітей з вадами розумового розвутку в Україні (20-ті- початок 30-х років ХХ ст.)
 
Creator Головата, А. О.
 
Subject розумово відсталі діти
географічна освіта
допоміжна школа
комплексні програми
умственно отсталые дети
географическое образование
вспомогательная школа
комплексные программы
children with mental development limitations
geographic education
supporting school
comprehensive program
376
 
Description У науковій статті висвітлено складний та суперечливий процес становлення і формування географії як навчального предмету в системі шкільної освіти розумово відсталих дітей в Україні (20-ті – початок 30-х років ХХ ст.).
В научной статье освещен сложный и противоречивый процесс становления и формирования географии как
учебного предмета в системе школьного образования умственно отсталых детей в Украине (20-е - начало 30-х годов
ХХ в.).
The complicated and contradictory process of formation geography as a subject in the school educational system for
children with mental development limitations in Ukraine (20th – the beginning of 30th XX century) is traversed in the article.
 
Date 2017-12-06T08:40:49Z
2017-12-06T08:40:49Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Головата, А. О. Місце географії в системі шкільної освіти дітей з вадами розумового розвутку в Україні (20-ті- початок 30-х років ХХ ст.) / А. О. Головата // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 41-44.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16863
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова