Запис Детальніше

Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку
 
Creator Голуб, Н. М.
 
Subject сукцесивний та симультанний аналіз і синтез
дитячий церебральний параліч
затримка психічного розвитку
загальне недорозвинення мовлення
порушення писемного мовлення
сукцессивный и симультанный анализ и синтез
детский церебральный паралич
задержка психического развития
общее недоразвитие речи
нарушения письменной речи
successive and simultaneous analysis and synthesis
infantile cerebral palsy
mental retardation
general underdevelopment of speech
writing disorder
376
 
Description У статті розглянуто особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з
психо-мовленнєвими порушеннями при виконанні ними письмових завдань на встановлення правильної послідовності букв і складів у слові, слів у реченні, речень і окремих фрагментів у тексті.
В статье рассмотрены особенности сукцессивного и симультанного анализа и синтеза у младших школьников
с психо-речевыми нарушениями при выполнении ими письменных заданий на установление правильной
последовательности букв и слогов в слове, слов в предложении, предложений и отдельных фрагментов в тексте.
The article deals with successive and simultaneous analysis and synthesis particularities in primary school children with
psycho-speech disorders in the process of performing writing tasks the objective of which is to reestablish the correct order of letters and syllables in a word, of words in a sentence, of sentences, and of several sense bearing fragments in the text.
 
Date 2017-12-06T08:43:59Z
2017-12-06T08:43:59Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Голуб, Н. М. Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 47-52.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16865
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова