Запис Детальніше

Вчитель як субєкт навчально-ігрової діяльності у спеціальній школі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вчитель як субєкт навчально-ігрової діяльності у спеціальній школі
 
Creator Косенко, Ю. М.
 
Subject дидактична гра
вчитель
розумово відсталі діти
етапи навчально-ігрової діяльності
дидактическая игра
учитель
умственно отсталые дети
этапы учебно-игровой деятельности
game didactic
teacher
mentally retarded children
stages of educational gaming activities
376
 
Description У статті розкривається особливість дидактичної гри як інтерактивного методу навчання розумово відсталих учнів, досліджуються структурні етапи дидактичної гри, розкрито місце вчителя у навчальній грі, описана діяльність педагога з організації та проведення навчально-ігрового процесу у спеціальній школі.
В статье раскрывается особенность дидактической игры как интерактивного метода обучения умственно отсталых учащихся, исследуются структурные этапы дидактической игры, раскрыто место учителя в учебной игре, описана деятельность педагога по организации и проведению учебно-игрового процесса в специальной школе.
The article reveals didactic game as an interactive method of teaching mentally retarded children, reveals structural stages
didactic game, the place of teachers in didactic game, described the activities of the teacher in organizing and conducting gameplay in a special school.
 
Date 2017-12-07T13:02:14Z
2017-12-07T13:02:14Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Косенко, Ю. М. Вчитель як субєкт навчально-ігрової діяльності у спеціальній школі / Ю. М. Косенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 127-130.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16909
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова