Запис Детальніше

Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти
 
Creator Кузава, І. Б.
 
Subject інклюзія
концепція
інклюзивна освіта
діти з психофізичними порушеннями
дошкільна освіта
инклюзия
концепция
инклюзивное образование
дети с психофизическими нарушениями
дошкольное образование
inclusion
concept
inclusive education
children with mental and physical disabilities
preschool education
376
 
Description Наукова стаття висвітлює концептуальні засади розвитку процесу інклюзивної освіти дошкільників із психофізичними порушеннями в умовах дошкілля. Визначено основні формулювання, складові та види даного процесу.
Научная статья раскрывает концептуальные основы развития процесса инклюзивного образования дошкольников с психофизическими нарушениями в условиях дошкольного образования. Определены основные формулировки, составляющие и виды данного процесса.
The scientific article exposes the conceptual foundations of the process of inclusive education preschoolers who require
correction of psychophysical development in preschool. The basic formulation components and types of the process.
 
Date 2017-12-07T13:14:28Z
2017-12-07T13:14:28Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Кузава, І. Б. Концептуальні засади розвитку процесу інклюзії в умовах дошкільної освіти / І. Б. Кузава // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 130-135.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16911
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова