Запис Детальніше

Фізична та розумова працездатність учнів з вадами слуху у спеціальних навчально-виховних закладах

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Фізична та розумова працездатність учнів з вадами слуху у спеціальних навчально-виховних закладах
 
Creator Гацоєва, Л. С.
 
Subject учні
корекція
кошти
методи
фізична та розумова працездатність
учащиеся
коррекция
средства
методы
физическая и умственная работоспособность
pupils
correction
means
methods
physical and mental ability to work
 
Description Стаття присвячена результатам дослідження фізичної та розумової працездатності дітей з вадами слуху, що
дозволяє своєчасно виявити та попередити проблеми. Порушення слуху впливає на розвиток мови та позначається на
пізнавальній діяльності дітей з вадами слуху. Це накладає відбиток на розвиток рухового аналізатора.
Сучасний науково-технічний прогрес впливає на подальший розвиток медицини. Оперативний моніторинг стану
здоров’я, розумової та фізичної працездатності дітей з вадами слуху, дозволить своєчасно відповідати на методологічні
потреби у педагогіці.
У дослідженні фізичну працездатність ми досліджували за методикою індексу Гарвардського степ-тесту, розумову
працездатність – за методикою коректурних таблиць. Узагальнюючи дані літературних джерел та досвід роботи спеціальних шкіл, а також аналізуючи дані власних досліджень, можна сказати, що рівень розвитку фізичної та розумової працездатності
учнів з вадами слуху має свої особливості.
У процесі досліджень ми прийшли до висновку, що обидві групи мали практично однаковий нижче середнього рівень
фізичної працездатності. Середньогрупові показники фізичної працездатності у хлопчиків складають: - 62,13 у.од. у дівчаток -
63,81 у.од.; показники розумової працездатності у хлопчиків складають: - 293,94 у.од. у дівчаток - 298,52 у.од .
Незважаючи на те, що у дівчаток відзначається деяке переважання показників, на нашу думку, це носить природній
характер, та може бути пов’язано з віковими особливостями розвитку дівчаток. Всі результати відстають від середніх
показників їх однолітків масових шкіл, що не відповідає сучасним вимогам.
Статья посвящена результатам исследования физической и умственной работоспособности детей с нарушениями
слуха, позволяет своевременно выявить и предупредить проблемы. Нарушение слуха влияет на развитие речи и сказывается
на познавательной деятельности детей с нарушениями слуха. Это накладывает отпечаток на развитие двигательного
анализатора.
Современный научно-технический прогресс влияет на дальнейшее развитие медицины. Оперативный мониторинг
состояния здоровья, умственной и физической работоспособности детей с нарушениями слуха, позволит своевременно
отвечать на методологические потребности в педагогике связанные с успехами медицины.
Обобщая данные литературных источников и опыт работы специальных школ, а также анализируя данные
собственных исследований, можно сказать, что уровень развития физической и умственной работоспособности учащихся с
нарушениями слуха имеет свои особенности.
В процессе исследований мы пришли к выводу, что группы имели практически одинаковый ниже среднего уровень
физической работоспособности. Среднегрупповые показатели физической работоспособности у мальчиков составляют 62,13
у.од. у девочек - 63,81 у.од.; показатели умственной работоспособности у мальчиков составляют: 293,94 у.од. у девочек 298,52
у.од.
Несмотря на то, что у девочек отмечается некоторое преобладание показателей, по нашему мнению, это носит
естественный характер и может быть связано с возрастными особенностями развития девочек. Все результаты отстают
от средних показателей их сверстников массовых школ, не соответствует современным требованиям.
Living conditions, training conditions, the level of physical and mental abilities characterize the health of children
If you know the features problem of health, can be create conditions for development and prevented.
Deaf child develops especially. Scientific and technological progress in medicine gives many possibilities for a deaf pupils.
Rapid monitoring of health, physical development, mental and physical performance of children with disabilities will quickly respond
to the needs pedagogy. The study will complement and explain other studies.
20 children (11 boys and 9 girls) participated in the study. In 20 children the degree of hearing loss diagnosed between 30 and 80
dB
Physical characteristics, we studied index by Harvard step-test.
Index operability boys and girls do not differ. Girls at 1.68 standard units better than boys 54% of boys and 44% girls of index
physical work was determined the lower middle and low
Index operability in deaf children is worse.
Mental ability to work greatly depends on the physiological characteristics of pupils. We examined mental performance as
described in the tables leveling. We study the coefficient of mental productivity. 44% of boys and 42% of girls are below average and low
mental abilities
We have summarized the information and work experience of special schools and concluded: level of physical and mental abilities
to work of deaf pupils of special schools specific.
 
Date 2017-12-07T14:40:33Z
2017-12-07T14:40:33Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Гацоєва, Л. С. Фізична та розумова працездатність учнів з вадами слуху у спеціальних навчально-виховних закладах / Л. С. Гацоєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 128-132.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16919
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова