Методика формування складнопідрядних елементарних речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика формування складнопідрядних елементарних речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення
|
|
Creator |
Швалюк, Т. М.
|
|
Subject |
тяжкі порушення мовлення
складносурядні складнопідрядні елементарні багатокомпонентні речення складні синтаксичні конструкції тяжелые нарушения речи сложносочиненные сложноподчиненные элементарные многокомпонентные предложения сложные синтаксические конструкции hard speech infringements simple complex multicomponent sentence simple compound multicomponent sentence the complex syntactical construction 376 |
|
Description |
У статті визначено основні завдання означеної проблеми, висвітлено науково-методично обґрунтовану поетапну методику формування складносурядних, складнопідрядних елементарних, багатокомпонентних речень; складних синтаксичних конструкцій із різними типами зв’язку у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення. Подана система логопедичної роботи з формування синтаксичної сторони мовлення побудована відповідно до завдань та змісту кожного етапу навчання. В статье раскрыты основные задачи даной проблемы, описана научно-методически обоснованная поэтапная методика формирования сложносочиненных, сложноподчиненных элементарных, многокомпонентных предложений; сложных синтаксических конструкций с разными видами связи у детей старшего дошкольного возраста с тяжелыми нарушениями речи. Система логопедической работы по формированию синтаксической стороны речи построена в соответствии с заданиями и содержанием каждого этапа обучения. The article is devoted to fundamental tasks of this problem; light up to scientific methodical substantiated methods of forming the simple complex multicomponent sentences and simple compound multicomponent sentences; the complex syntactical constructions with different kinds of connection of preschool age children with heavy speech infringements. The system of logopedics speech tasks with the syntactical formulation side of speech, which is constructed according to demands of correction education and studies program of preschool age children with speech disorders, to tasks and content of every stage of studies are represented in the article. |
|
Date |
2017-12-14T11:51:35Z
2017-12-14T11:51:35Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Швалюк, Т. М. Методика формування складнопідрядних елементарних речень у дітей старшого дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Т. М. Швалюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 277-281.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17117 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|