Запис Детальніше

Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів
 
Creator Коваленко, В. Є.
 
Subject емоційний розвиток
освітнє середовище
емоційна ідентифікація
эмоциональное развитие
образовательная среда
эмоциональная идентификация
emotional development
educational environment
emotional identification
376
 
Description У статті представлені результати експериментального дослідження процесу емоційної ідентифікації як показника емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів, які перебувають в освітньому середовищі навчально-реабілітаційного центру та на індивідуальній формі навчання.
В статье представлены результаты экспериментального исследования процесса эмоциональной идентификации как показателя эмоционального развития умственно отсталых младших школьников, которые пребывают в образовательной среде учебно-реабилитационного центра и на индивидуальной форме обучения.
The article presents the results of experimental research of emotional identification as an indicator of emotional
development mentally retarded younger pupils who are in an educational environment rehabilitation center and individual learning.
 
Date 2017-12-14T12:16:58Z
2017-12-14T12:16:58Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Коваленко, В. Є. Особливості змістовного компоненту емоційного розвитку розумово відсталих молодших школярів / В. Є. Коваленко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 324-327.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17132
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова