Запис Детальніше

Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю
 
Creator Проскурняк, О. І.
 
Subject психологічна служба
психологічний супровід
психолого-педагогічні умови
комунікативна діяльність
комунікативне середовище
учні з розумовою відсталістю
психологическая служба
психологическое сопровождение
психолого-педагогические условия
коммуникативная деятельность
коммуникативная среда
учащиеся с умственной отсталостью
psychological service
psychological maintenance
psychological and pedagogical conditions
communicative activity
the communicative environment
mentally retarded pupils
376
 
Description Удосконалюються поняття психологічного та психолого-педагогічного супроводу в спеціальній школі, визначаються напрями роботи психолога з формування комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю, визначаються критерії, показники, психолого-педагогічні умови формування комунікативної діяльності, вплив психолога на комунікативне середовище освітнього закладу.
Уточняются понятия психологического и психолого-педагогического сопровождения в специальной школе,
определяются направления работы психолога по формированию коммуникативной деятельности учащихся с
умственной отсталостью, определяются критерии, показатели и психолого-педагогические условия формирования
коммуникативной деятельности, влияние психолога на коммуникативную среду образовательного учреждения.
Concepts of psychological and psychological and pedagogical maintenance of special school are specified, the directions of work of the psychologist are determined by formation of communicative activity of mentally retarded pupils, criteria, indicators and psychological and pedagogical conditions of formation of communicative activity, influence of the psychologist on the communicative environment of educational institution are defined.
 
Date 2017-12-18T14:38:47Z
2017-12-18T14:38:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Проскурняк, О. І. Роль психолога у формуванні комунікативної діяльності учнів з розумовою відсталістю / О. І. Проскурняк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 375-379.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17162
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова