Запис Детальніше

Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи
 
Creator Сайко, Х. Я.
 
Subject інклюзія
інклюзивне навчання
аутизм
цінності
мотивація до досягнення успіху
мотивація до уникнення невдач
корекційний педагог
емоційність
инклюзия
инклюзивное обучение
ценности
мотивация к достижению успеха
мотивация к избеганию неудач
коррекционный педагог
эмоциональность
inclusion
inclusive education
autism
values
motivation to succeed
the motivation to avoid failure
correctional educator
emotion
376
 
Description В статті розкриті психологічні особливості педагогів із різним ставленням до залучення аутичних дітей в
загальноосвітні школи.
В статье раскрыты психологические особенности педагогов с разным отношением к привлечению аутичных
детей в общеобразовательные школы.
The article revealed the psychological characteristics pedahohiv with different attitudes towards involvement of autistic children in public schools.
 
Date 2017-12-18T14:49:22Z
2017-12-18T14:49:22Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Сайко, Х. Я. Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи / Х. Я. Сайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 384-387.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17167
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова