Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи
|
|
Creator |
Сайко, Х. Я.
|
|
Subject |
інклюзія
інклюзивне навчання аутизм цінності мотивація до досягнення успіху мотивація до уникнення невдач корекційний педагог емоційність инклюзия инклюзивное обучение ценности мотивация к достижению успеха мотивация к избеганию неудач коррекционный педагог эмоциональность inclusion inclusive education autism values motivation to succeed the motivation to avoid failure correctional educator emotion 376 |
|
Description |
В статті розкриті психологічні особливості педагогів із різним ставленням до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи. В статье раскрыты психологические особенности педагогов с разным отношением к привлечению аутичных детей в общеобразовательные школы. The article revealed the psychological characteristics pedahohiv with different attitudes towards involvement of autistic children in public schools. |
|
Date |
2017-12-18T14:49:22Z
2017-12-18T14:49:22Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сайко, Х. Я. Психологічні особливості педагогів з різним рівнем ставлення до залучення аутичних дітей в загальноосвітні школи / Х. Я. Сайко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 384-387.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17167 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|