Запис Детальніше

Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі
 
Creator Татьянчикова, І. В.
 
Subject соціалізація
стадія індивідуалізації
самосвідомість
самооцінка
рівень домагань
социализация
стадия индивидуализации
самосознание
самооценка
уровень притязаний
socialization
stage of individualization
consciousness
self-concept
level of claims
376
 
Description Стаття присвячена особливостям соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі. Представлені характеристики їх самосвідомості і самооцінки, які
були обрані за предмет вивчення в якості основних показників, що розглядаються як можливі чинники забезпечення індивідуалізації дітей в межах спеціального навчального закладу.
Статья посвящена особенностям социализации детей с нарушениями интеллектуального развития на этапе
индивидуализации в специальном учебном заведении. Представлены характеристики их самосознания и самооценки,
взятых за предмет изучения в качестве основных показателей, которые рассматриваются как возможные факторы обеспечения индивидуализации детей в условиях специального учебного заведения.
The article is dedicated to features of socialization children with intellectual disabilities at the stage of individualization in
special educational institution. Presents the characteristics of their consciousness and self-concept, taken for the subject matter as
the main indicators, which are considered as possible factors ensure individualization of children in special educational institution.
 
Date 2017-12-19T11:08:23Z
2017-12-19T11:08:23Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Татьянчикова, І. В. Особливості соціалізації дітей з вадами інтелектуального розвитку на етапі індивідуалізації в спеціальному навчальному закладі / І. В. Татьянчикова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 406-410.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17176
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова