Системний підхід до питань реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Системний підхід до питань реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем
|
|
Creator |
Яковлева, С. Д.
|
|
Subject |
діти з церебральним паралічем
комплексна реабілітація корекція рухових порушень психологічна корекція потенційні можливості розвитку дети с церебральным параличом комплексная реабилитация коррекция двигательных нарушений психологическая коррекция потенциальные возможности развития children with cerebral palsy complex rehabilitation korektsiyya movement disorders psychological adjustment the development potential 376 |
|
Description |
Наукова стаття розкриває особливості формування системного підходу до питань реабілітації дітей з церебральним паралічем. Досягненням кінцевої мети в дітей з ДЦП є розвиток пізнавальних можливостей дітей в процесі навчання. Формування власного досвіду здійснюється за умови правильно організованого навчання, виховання та лікування. З цією метою використовують метод кінезитерапії, психологічну корекцію, конструктивну діяльність тощо. Необхідною є орієнтація на потенційні можливості дитини з ДЦП, тобто кожна дитина вимагає індивідуальної корекцйно-розвиваючої системи занять. Научная статья раскрывает особенности формирования системного подхода к вопросам реабилитации детей с церебральным параличом. Достижением конечной цели у детей с ДЦП является развитие познавательных возможностей детей в процессе обучения. Формирование собственного опыта осуществляется при условии правильно организованного обучения, воспитания и лечения. С этой целью используют метод кинезитерапии, психологическую коррекцию, конструктивную деятельность и т.п.. Необходима ориентация на потенциальные возможности ребенка с ДЦП, тоесть каждый ребенок требует индивидуальной коррекционно-развивающей системы занятий. Memoir reveals peculiarities of a systematic approach to the rehabilitation of children with cerebral palsy. The ultimate goal in children with CP is to develop the cognitive abilities of children in the learning process. Formation of their own experience is subject properly organized training, education and treatment. For this purpose, use the method kinesitherapy psychological correction, constructive activities and the like. Necessary focus on the potential of a child with cerebral palsy, there is every child requires an individual korektsyno-developing system of training. |
|
Date |
2017-12-19T11:14:56Z
2017-12-19T11:14:56Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Яковлева, С. Д. Системний підхід до питань реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем / С. Д. Яковлева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 421-424.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17180 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|