Закордонний досвід формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Закордонний досвід формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері
|
|
Creator |
Захаріна, А. Г.
|
|
Subject |
закордонний досвід
формування готовності майбутні фахівці з туризму анімаційна діяльність рекреаційно-оздоровча сфера зарубежный опыт формирование готовности будущие специалисты по туризму анимационная деятельность рекреационно-оздоровительная деятельность foreign experience formation of readiness future tourism specialists animation activities recreational and health activities |
|
Description |
У статті розглядаються особливості закордонного досвіду університетів Сполучених штатів Америки, Німеччини, Великобританії, Польщі, Кіпру та Китаю з формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері. Розглянуто досвід університету Сюррея (University of Surrey), який здійснює підгoтoвку студентів для здoбуття ступеня бакалавра з міжнародного менеджменту та туризму. Подано фрагмент навчальнoгo плану Політехнічного університету готельного и туристичного менеджменту (Hong Kong Polytechnic University's School of Hotel and Tourism Management) підгoтoвки бакалаврів у галузі готельного менеджменту та управлення туризмом. Автор акцентує увагу на тому, що підвищення якості освіти у вищих навчальних закладах прийняло загальнонаціональний характер і активно підтримується урядами зарубіжних країн. В статье рассматриваются особенности зарубежного опыта университетов Соединенных Штатов Америки, Германии, Великобритании, Польши, Кипра, Китая по формированию готовности будущих специалистов туризма к анимационной деятельности в рекреационно-оздоровительной сфере. Рассмотрен опыт университета Сюррея, (University of Surrey), который осуществляет подготовку студентов для получение степени бакалавра международного менеджмента, туризма. Представлен фрагмент учебного плана Политехнического университета гостиничного и туристического менеджмента (Hong Kong Polytechnic University's School of Hotel and Tourism Management) подгoтoвки бакалавров в области гостиничного менеджмента и управления туризмом. Автор акцентирует внимание на том, что повышение качества образования в высших учебных заведениях приняло общенациональный характер и активно поддерживается правительствами всех стран. The article deals with the peculiarities of international practice of higher education in the universities of the United States of America, Germany, Great Britain, Poland, Cyprus, China in the formation of future tourism specialists’ readiness to the animation activities in recreational and health sphere. It was described that the improvement of education quality in higher educational institutions has become nationwide and actively supported by governments of all countries. The practice of University of Surrey that trains students in the program for the bachelor degree in international management and tourism was explored. The fragment of the curriculum for the bachelors’ training in the sphere of hotel and tourism management of Hong Kong Polytechnic University’s School of Hotel and Tourism Management was presented. It was pointed out that private and public educational institutions of Germany (University of Luxembourg, Academy in Ravensburg, Academy of World Trade, Academy of Economy and Management, International School of Management in Dortmund, Free University of Berlin, German Institute of Leisure and Animation in Petersburg) train specialists in tourism, which are able to work effectively in tourist bureaus, agencies, resort institutions, hotels, transport enterprises; educational institutions. The article describes Warsaw School of Economics that trains magisters in the sphere of international tourism, hotel industry and leisure services with the course duration of two years. The topicality and practicability of the chosen research problem are proved. |
|
Date |
2018-01-09T08:25:05Z
2018-01-09T08:25:05Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Захаріна, А. Г. Закордонний досвід формування готовності майбутніх фахівців з туризму до анімаційної діяльності в рекреаційно-оздоровчій сфері / А. Г. Захаріна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 3 К (84). – С. 191-194.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17307 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|