Запис Детальніше

Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств
 
Creator Максимова, Т.С.
 
Subject маркетингова діяльність
інноваційний розвиток
маркетинговая деятельность
инновационное развитие
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-12T08:06:18Z
2012-09-12T08:06:18Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Максимова, Т.С. Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств [Текст] / Т.С. Максимова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 118-122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28187
 
Language uk