Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств
|
|
Creator |
Максимова, Т.С.
|
|
Subject |
маркетингова діяльність
інноваційний розвиток маркетинговая деятельность инновационное развитие |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-12T08:06:18Z
2012-09-12T08:06:18Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова, Т.С. Методичні підходи до оцінки інноваційного розвитку маркетингової діяльності підприємств [Текст] / Т.С. Максимова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 118-122.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28187 |
|
Language |
uk
|
|