Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия
|
|
Creator |
Байстрюченко, Наталія Олегівна
Байстрюченко, Наталия Олеговна Baistriuchenko, Nataliia Olehivna ЛинФен, Чжан |
|
Subject |
маркетинг
управление предприятием управління підприємством |
|
Publisher |
Издательство СумГУ
|
|
Date |
2012-09-12T08:04:38Z
2012-09-12T08:04:38Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Байстрюченко, Н.О. Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия [Текст] / Н.О. Байстрюченко, Ч. ЛинФен // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.4. — С. 15-16.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28184 |
|
Language |
ru
|
|