Запис Детальніше

Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия
 
Creator Байстрюченко, Наталія Олегівна
Байстрюченко, Наталия Олеговна
Baistriuchenko, Nataliia Olehivna
ЛинФен, Чжан
 
Subject маркетинг
управление предприятием
управління підприємством
 
Publisher Издательство СумГУ
 
Date 2012-09-12T08:04:38Z
2012-09-12T08:04:38Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Байстрюченко, Н.О. Управление маркетингом как инструментом повышения эффективности деятельности предприятия [Текст] / Н.О. Байстрюченко, Ч. ЛинФен // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. — Суми : СумДУ, 2012. — Т.4. — С. 15-16.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28184
 
Language ru