Запис Детальніше

Основні методи маркетингового ціноутворення

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Основні методи маркетингового ціноутворення
 
Creator Божкова, Вікторія Вікторівна
Божкова, Виктория Викторовна
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Рябченко, І.М.
 
Subject маркетинг
ціноутворення
ценообразование
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2012-09-12T08:00:26Z
2012-09-12T08:00:26Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Божкова, В.В. Основні методи маркетингового ціноутворення [Текст] / В.В. Божкова, І.М. Рябченко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. / Відп. за вип. О.В. Прокопенко. - Суми: СумДУ, 2012. - Т.5. - С. 28-30.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28177
 
Language uk