Запис Детальніше

Соціофілософський аспект споживацької поведінки як комунікативної дії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціофілософський аспект споживацької поведінки як комунікативної дії
 
Creator Сюсель, Юлія
 
Subject споживацька поведінка
комунікативна дія
соціофілософський аспект
consumer behavior
communicative action
socio-philosophical aspect
141.7:366.1
 
Description У монографії розглянуто соціофілософський аспект споживацької поведінки як комунікативної дії, що дозволив виявити світоглядні засади споживацького світовідношення людини. Отримані евристичні результати на основі використання методології метаантропології полягають в осмисленні сутності споживацької поведінки як комунікативної дії, яка набуває специфічних рис у буденному, граничному та метаграничному вимірах буття людини та залежить від типу її світогляду – буденного, особистісного, філософського. Розроблена авторська типологія сучасних комунікативних практик споживацької поведінки на підставі виділення бінарних та тріадичних стратегій свідчить, що переважання бінарних стратегій вказує на суперечність ціннісних орієнтирів та дуальність структур суспільства споживання.
The monograph considers the socio-philosophical aspect of consumer behavior as a communicative action. This aspect allowed to reveal the ideological foundations of man attitude to the consumer world. The obtained heuristic results on the basis of the methodology of meta-anthropology consist in the comprehension of the essence of consumer behavior as a communicative action, which acquires specific features in the everyday, boundary and meta-boundary dimensions of human existence and depends on the type of its outlook - everyday, personal, philosophical. The author's typology of modern communicative practices of consumer behavior developed on the basis of the allocation of binary and triadic strategies shows that the predominance of binary strategies points to the contradiction between value orientations and the duality of consumer society structures.
 
Date 2018-01-15T08:28:18Z
2018-01-15T08:28:18Z
2017
 
Type Book
 
Identifier Сюсель, Ю. Соціофілософський аспект споживацької поведінки як комунікативної дії : монографія / Юлія Сюсель. – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2017. – 182 с.
978-617-696-695-1
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17422
 
Language uk
 
Publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс»