Запис Детальніше

Філософія в педагогічному процесі : статус та функціональне визначення

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Філософія в педагогічному процесі : статус та функціональне визначення
 
Creator Андрущенко, Віктор Петрович
 
Subject культура
освіта
філософія
світогляд
методологія
виховання
1:378
 
Description Педагогічний дискурс, розпочатий прийняттям нового Закону України «Про вищу освіту», з особливою гостротою розгорнувся навколо проблеми вільного вибору студентами тих чи інших дисциплін, серед яких опинилась і така «вічна дисципліна», як філософія. Автор категорично відкидає спроби деяких «реформаторів» не тільки вилучення філософії з навчального процесу, але й обмеження її (філософії) у змісті та годинах, відведених на її викладання. Філософія – основа світогляду і методології наукового пізнання, а тому має вивчатись як обов’язкова дисципліна при підготовці фахівців усіх спеціальностей і напрямів. Особливе значення вивчення філософії набуває в ситуації агресії Росії в Україну та нового перерозподілу світу, інспірованого тією ж таки Росією. Зупинити агресора може лише людина високого патріотичного штибу, світоглядної і професійної підготовки, людина, вихована на національних і загальнолюдських цінностях, основу яких формує філософія. Автор наголошує на недоторканності філософії в навчальному процесі. Питання полягає лише в тім, яку філософію треба читати в українських університетах? На думку автора, національну і світову, ту, яка стверджує ідею людини, її свободи і творчого розвитку.
 
Date 2018-01-22T11:24:50Z
2018-01-22T11:24:50Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Андрущенко, В. Філософія в педагогічному процесі : статус та функціональне визначення / В. Андрущенко // Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 5-11.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17562
 
Language uk
 
Publisher Педагогічна преса