Запис Детальніше

Науково-теоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності у початковій школі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-теоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності у початковій школі
 
Creator Білик, Валентина Григорівна
 
Subject здоров'яформувальна діяльність
формування готовності
майбутні вчителі
початкова школа
forming the readiness
future teachers of primary school
health forming activity
378.13
 
Description Автор указывает, что укрепление и сохранение здоровья младших школьников является важной социокультурной и педагогической проблемой. От профессиональной компетентности учителя начальной школы зависит эффективное решение актуальных заданий здоровьеформирующей деятельности в условиях современной парадигмы образования.
В статье отмечено, что формирование готовности будущих учителей к здоровьеформирующей деятельности в начальной школе направлено на овладение студентами профессионально ориентированными знаниями, умениями и навыками относительно интериоризации учениками ценностей здоровья и безопасности жизнедеятельности, проектирования и реализации программ и проектов формирования культуры здорового образа жизни младших школьников, обеспечения безопасности учеников в условиях возможного возникновения опасной ситуации, при ее появлении и в условиях чрезвычайных ситуаций.
An author specifies that strengthening and saving the health of junior schoolboys is an important sociocultural and pedagogical problem. On professional competence of primary school teacher depends effective solution of actual tasks of health forming activities within the terms of modern paradigm of education.
It is marked in the article, that forming the readiness of future teachers toward health forming activity at primary school is oriented to students’ acquiring knowledge, abilities and skills in relation to internalization of health value and safety of vital functions, planning and realization of the programs and projects of forming the culture of healthy way of life of junior schoolboys, providing the safety of students in the conditions of possible accident, if it occurs and in conditions of extraordinary situations.
Автор вказує, що зміцнення та збереження здоров’я молодших школярів є важливою соціокультурною та педагогічною проблемою. Від професійної компетентності вчителя початкової школи залежить ефективне вирішення актуальних завдань здоров’яформувальної діяльності в умовах сучасної парадигми освіти.
У статті зазначено, що формування готовності майбутніх учителів до здоров’яформувальної діяльності у початковій школі спрямоване на оволодіння студентами професійно орієнтованими знаннями, уміннями та навичками щодо інтеріоризації учнями цінностей здоров я і безпеки життєдіяльності, проектування і реалізації' програм і проектів формування культури здорового способу життя молодших школярів, забезпечення безпеки учнів в умовах можливого виникнення небезпечної ситуації, при її появі і в умовах надзвичайних ситуацій.
 
Date 2018-01-30T10:46:20Z
2018-01-30T10:46:20Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Білик, В. Г. Науково-теоретичне підґрунтя формування готовності майбутніх учителів до здоров'яформувальної діяльності у початковій школі / В. Г. Білик // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія Валеологія : сучасність і майбутнє. - Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2014. - № 1139, Вип. 18. - С. 76-81.
2073-3771
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17709
 
Language uk
 
Publisher Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна