Запис Детальніше

Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості
 
Creator Страшинська, Лариса Володимирівна
Євтюкова, Ірина Олегівна
 
Subject сільський туризм
суб’єкт підприємництва
комплекс маркетингу
агротуристичний продукт
агрооселя
радар конкурентоспроможності
rural tourism
business entity
the marketing mix
agro-tourist product agrozhile
radar competitive prices
911.3
 
Description В статті проведене дослідження існуючих підходів з формування комплексу маркетингу суб’єктів підприємництва в сільській місцевості, запропонована авторська позиція в оцінці конкурентоспроможності елементів комплексу маркетингу. Викладені результати проведених досліджень конкурентоспроможності одного з елементів комплексу маркетингу (цін) у різних
областях України
In this paper a study of existing campaigns in the formation of the marketing mix of businesses in rural areas, proposed the author’s position in the assessment of the competitiveness of the elements of the marketing mix. The results of the research competitiveness of one of the elements of the marketing mix (price) in various regions of Ukraine
 
Date 2018-01-31T10:16:52Z
2018-01-31T10:16:52Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Страшинська, Л. В. Особливості комплексу маркетингу суб'єктів туристичного підприємництва в сільській місцевості / Л. В. Страшинська, І. О. Євтюкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 91-97.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17742
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова