Запис Детальніше

Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
 
Creator Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
 
Subject стратегія
антикризове управління
стратегия
антикризисное управление
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-12T10:50:15Z
2012-09-12T10:50:15Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Мельник, Ю.М. Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством [Текст] / Ю.М. Мельник // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 133-135.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28241
 
Language uk