Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством
|
|
Creator |
Мельник, Юлія Миколаївна
Мельник, Юлия Николаевна Melnyk, Yuliia Mykolaivna |
|
Subject |
стратегія
антикризове управління стратегия антикризисное управление |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-12T10:50:15Z
2012-09-12T10:50:15Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мельник, Ю.М. Механізм формування маркетингових стратегій в антикризовому управлінні підприємством [Текст] / Ю.М. Мельник // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 133-135.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28241 |
|
Language |
uk
|
|