Запис Детальніше

Умови капіталізації бренду

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Умови капіталізації бренду
 
Creator Студінська, Галина Яківна
 
Subject бренд
капітал бренду
капіталізація бренду
brand
brand equity
brand capitalization
339.138
336
 
Description Капітал бренду є потенціалом бренду, його силою, здатністю генерувати доходи, це цінність компанії для споживачів, інвесторів, власників. Для перетворення бренду в капітал необхідно, щоб бренд був юридично формалізований, включений у ринковий обіг як елемент виробництва, а його цінність була сприйнята споживачами. Капіталізація брендів у масштабі держави збільшує реальний капітал країни
Capital brand is the potential of the brand, its strength, its ability to generate income is the value of consumers, investors and owners. To convert brand equity requires that the brand was legally formalized included in market circulation as part of the production, and his value was perceived by consumers. Capitalization brands in the whole state increases the real capital of the country
 
Date 2018-02-05T07:39:39Z
2018-02-05T07:39:39Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Студінська, Г. Я. Умови капіталізації бренду / Г. Я. Студінська // Науковий часопис Національного педагогічного універитету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 27. - С. 110-118.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17797
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова