Характеристика готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Характеристика готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку
|
|
Creator |
Батьо, М. З.
|
|
Subject |
готовність до педагогічної діяльності
готовність до організації художньо-мовленнєвої діяльності майбутні вихователі художньо-мовленнєва діяльність дошкільників готовность к педагогической деятельности готовность к организации художественно-речевой деятельности детей будущие воспитатели художественно-речевая деятельность дошкольников readiness to educational activities readiness to organization art and speech activity the future nursery teachers art and speech activity of preschoolers 378.13:372 |
|
Description |
У статті здійснено аналіз наукових підходів до визначення поняття "готовність вихователя до педагогічної діяльності"; з’ясовано його інтегровану сутність, що дозволило обґрунтувати та сформулювати дефініцію "готовність майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей". Охарактеризовано компоненти готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей (мотиваційно-ціннісний, мовленнєвий, творчий, методичний), на основі яких визначено критерії й показники.
В статье осуществлен анализ научных подходов к определению понятия "готовность воспитателя к педагогической деятельности"; определена его интегрированная сущность, которая выступила теоретическим базисом для формулирования дефиниции "готовность будущего воспитателя к организации художественно-речевой деятельности детей". Охарактеризованы компоненты готовности будущего воспитателя к организации художественно-речевой деятельности детей (мотивационно-ценностный, речевой, творческий, методический), что позволило обосновать критерии и показатели. The article analyzes the scientific approaches to the definition of "readiness nursery teacher to educational activities"; this concept shows a lot of ways and on this basis suggested author’s definition of the concept "readiness future nursery teacher to art and speech activity of preschoolers". Detected components of readiness future nursery teacher to art and speech activity of preschoolers (motivational value, speech, creative, methodological) and justified their criteria and indicators. |
|
Date |
2018-02-06T12:58:45Z
2018-02-06T12:58:45Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Батьо, М. З. Характеристика готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку / М. З. Батьо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 27(37). - С. 3-6.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17839 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|