Запис Детальніше

Характеристика готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку
 
Creator Батьо, М. З.
 
Subject готовність до педагогічної діяльності
готовність до організації художньо-мовленнєвої діяльності
майбутні вихователі
художньо-мовленнєва діяльність дошкільників
готовность к педагогической деятельности
готовность к организации художественно-речевой деятельности детей
будущие воспитатели
художественно-речевая деятельность дошкольников
readiness to educational activities
readiness to organization art and speech activity
the future nursery teachers
art and speech activity of preschoolers
378.13:372
 
Description У статті здійснено аналіз наукових підходів до визначення поняття "готовність вихователя до педагогічної діяльності"; з’ясовано його інтегровану сутність, що дозволило обґрунтувати та сформулювати дефініцію "готовність майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей". Охарактеризовано компоненти готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей (мотиваційно-ціннісний, мовленнєвий, творчий, методичний), на основі яких визначено критерії й показники.
В статье осуществлен анализ научных подходов к определению понятия "готовность воспитателя к педагогической деятельности"; определена его интегрированная сущность, которая выступила теоретическим базисом для формулирования дефиниции "готовность будущего воспитателя к организации художественно-речевой деятельности детей". Охарактеризованы компоненты готовности будущего воспитателя к организации художественно-речевой деятельности детей (мотивационно-ценностный, речевой, творческий, методический), что позволило обосновать критерии и показатели.
The article analyzes the scientific approaches to the definition of "readiness nursery teacher to educational activities"; this concept shows a lot of ways and on this basis suggested author’s definition of the concept "readiness future nursery teacher to art and speech activity of preschoolers". Detected components of readiness future nursery teacher to art and speech activity of preschoolers (motivational value, speech, creative, methodological) and justified their criteria and indicators.
 
Date 2018-02-06T12:58:45Z
2018-02-06T12:58:45Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Батьо, М. З. Характеристика готовності майбутнього вихователя до організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку / М. З. Батьо // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 27(37). - С. 3-6.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17839
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова