Запис Детальніше

Принципы организации социального маркетинга предприятий

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципы организации социального маркетинга предприятий
 
Creator Мішеніна, Наталя Вікторівна
Мишенина, Наталия Викторовна
Mishenina, Natalia Viktorivna
 
Subject соціальний маркетинг
концепція
социальный маркетинг
концепция
 
Publisher ТОВ «ТД «Папірус»
 
Date 2012-09-12T10:53:27Z
2012-09-12T10:53:27Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Мишенина, Н.В. Принципы организации социального маркетинга предприятий [Текст] / Н.В. Мишенина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 140-142.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28248
 
Language ru