Принципы организации социального маркетинга предприятий
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Принципы организации социального маркетинга предприятий
|
|
Creator |
Мішеніна, Наталя Вікторівна
Мишенина, Наталия Викторовна Mishenina, Natalia Viktorivna |
|
Subject |
соціальний маркетинг
концепція социальный маркетинг концепция |
|
Publisher |
ТОВ «ТД «Папірус»
|
|
Date |
2012-09-12T10:53:27Z
2012-09-12T10:53:27Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Мишенина, Н.В. Принципы организации социального маркетинга предприятий [Текст] / Н.В. Мишенина // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу: збірник тез доповідей П’ятої міжнародної науково-практичної конференції , м. Суми, 29 вересня-1 жовтня 2011 року / Гол. ред. С.М. Ілляшенко — Суми : ТОВ «ТД «Папірус», 2011. — С. 140-142.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28248 |
|
Language |
ru
|
|