Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур”
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур”
|
|
Creator |
Башинська, Т.
|
|
Description |
У статті проаналізовано теоретичні ідеї щодо організації взаємодії вчителя та учнів початкової школи на основі зарубіжного та вітчизняного досвіду традиційних, раціоналістичних і гуманістичних систем навчання в історичному ракурсі і на сучасному етапі.
В статье проанализированы теоретические идеи относительно организации взаимодействия учителя и учеников начальной школы на основе зарубежного и отечественного опыта традиционных, рационалистических и гуманистических систем обучения в историческом ракурсе и на современном этапе. |
|
Date |
2018-02-13T12:43:49Z
2018-02-13T12:43:49Z 2004 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Башинська, Т. Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” / Т. Башинська // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. LV (55) : педагогічні та історичні науки. - С. 20-28.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18025 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|