Запис Детальніше

Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур”

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур”
 
Creator Башинська, Т.
 
Description У статті проаналізовано теоретичні ідеї щодо організації взаємодії вчителя та учнів початкової школи на основі зарубіжного та вітчизняного досвіду традиційних, раціоналістичних і гуманістичних систем навчання в історичному ракурсі і на сучасному етапі.
В статье проанализированы теоретические идеи относительно организации взаимодействия учителя и учеников начальной школы на основе зарубежного и отечественного опыта традиционных, рационалистических и гуманистических систем обучения в историческом ракурсе и на современном этапе.
 
Date 2018-02-13T12:43:49Z
2018-02-13T12:43:49Z
2004
 
Type Article
 
Identifier Башинська, Т. Теоретичні засади способів організації взаємодії вчителя й учнів початкової школи в контексті “діалогу культур” / Т. Башинська // Наукові записки : збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. LV (55) : педагогічні та історичні науки. - С. 20-28.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18025
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова