Запис Детальніше

Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)
 
Creator Супрун, Микола Олексійович
 
Subject спеціальна школа для дітей з особливими освітніми потребами
школярі з інтелектуальними порушеннями
корекційне виховання
корекційне навчання
учні допоміжної школи
навчання
special school for children with special educational needs
schoolchildren with intellectual disabilities
correctional education
remedial education
376. 433 (091) (477) «19/20»
 
Description Рекомендовано до друку Вченою радою Київського юридичного інституту МВС України (протокол №4 від 29 грудня 2004 р.)
Здійснено історико-педагогічний аналіз розвитку вітчизняної теорії та практики корекційного навчання учнів допоміжних шкіл. У історико-педагогічному ракурсі розглядаються компоненти педагогічного процесу: організація, зміст, методика. Визначені основні періоди й етапи становлення та розвитку корекційного навчання дітей із особливими потребами, висвітлено його основні тенденції, починаючи з другої половини ХІХ – до середини ХХ ст. Книга розрахована на наукових працівників, викладачів, студентів, усіх, хто цікавиться історією спеціальної педагогіки.
The historical and pedagogical analysis of the development of the national theory and practice of corrective education of pupils of auxiliary schools is carried out. In the historical pedagogical perspective, the components of the pedagogical process are considered: organization, content, methodology. The main periods and stages of the formation and development of corrective education for children with special needs have been determined, and its main trends have been covered since the second half of the 19th to the mid-20th century. The book is designed for researchers, teachers, students, all who are interested in the history of special pedagogy.
 
Date 2018-02-14T11:59:07Z
2018-02-14T11:59:07Z
2005
 
Type Book
 
Identifier Супрун, М. О. Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти : витоки, становлення та розвиток (кінець ХІХ – перша половина ХХ ст.) : монографія / М. О. Супрун. – Київ : Вид. Паливода А. В., 2005. – 328 с.
966-8037-52-9
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18060
 
Language uk
 
Publisher Вид. Паливода А.В.