Запис Детальніше

Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови
 
Creator Ішутіна, О. Є.
 
Subject методи моніторингу
компетентність
соціокультурна компетентність учителя-філолога
структура соціокультурної компетентності
лінгвометодичний моніторинг
критерії моніторингу
monitoring criteria
methods of monitoring
competence
socio-cultural competence of the native language teacher
structure of socio-cultural competence
linguomethodological monitoring
37.035.467
811.161.2
 
Description У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації.
In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed
 
Date 2018-02-14T08:47:47Z
2018-02-14T08:47:47Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова