Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови
|
|
Creator |
Ішутіна, О. Є.
|
|
Subject |
методи моніторингу
компетентність соціокультурна компетентність учителя-філолога структура соціокультурної компетентності лінгвометодичний моніторинг критерії моніторингу monitoring criteria methods of monitoring competence socio-cultural competence of the native language teacher structure of socio-cultural competence linguomethodological monitoring 37.035.467 811.161.2 |
|
Description |
У статті обґрунтовано необхідність вимірювання соціокультурної компетентності майбутнього вчителя-філолога в межах лінгвометодичного моніторингу, визначено його теоретико-методичні засади та проаналізовано переважні методи реалізації.
In this paper the necessity of measuring of the socio-cultural competence of the prospective native language teachers within linguomethodological monitoring is justified; theoretical and methodological principles of monitoring are defined and the principal methods of implementation are analyzed |
|
Date |
2018-02-14T08:47:47Z
2018-02-14T08:47:47Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ішутіна, О. Є. Теоретико-методичні засади моніторингу соціокультурної компетентності майбутніх вчителів рідної мови / О. Є. Ішутіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 43. - С. 62-67.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18044 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|