Запис Детальніше

Сучасні маркетингові тенденції

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні маркетингові тенденції
 
Creator Авєріна, Ольга Іванівна
 
Subject роль маркетингу
світові тенденції
структура ринку
модель споживацької поведінки
теорія поколінь
marketing role
world tendencies
markets structure
model of consumer’s behavior
theory of generations
 
Description У статті проаналізовано вплив сучасних світових тенденцій на зміни в структурі маркетингової діяльності. Розглянуто такі суттєві для маркетингу тренди, як зміна структури ринків, зміна споживацької поведінки, що спонукають до переосмислення ролі сучасного маркетингу як для окремих компаній, так і для соціуму в цілому. Результатом дослідження є рекомендації щодо орієнтації маркетингу компаній на сучасному ринку.
Influence of modern world tendencies for changes in marketing activity are analyses in this article. To observe marketing trends, such as changes in marketing structure, in models of consumers behavior. So, author to revaluate the role of marketing activity for private company’s and for society in general. The result of this research is recommendations for marketing’s orientations in modern company’s.
 
Date 2018-03-07T10:59:19Z
2018-03-07T10:59:19Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Авєріна, О. Сучасні маркетингові тенденції / О. Авєріна // Нова парадигма : філософія : [журнал наукових праць] / голов. ред. В. П. Бех. ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; творче об’єднання «Нова парадигма». – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. – Вип. 129. – С. 92-100.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18315
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова