Сутність та особливості саморегуляції особистості: психолого-педагогічний аспект
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сутність та особливості саморегуляції особистості: психолого-педагогічний аспект
|
|
Creator |
Лисенко, М. Ю.
|
|
Subject |
саморегуляція
активність суб'єкт діяльності індивідуальний стиль взаємодія самоорганізація self-regulation activity subject of activity individual style interaction selforganization 159.9.072.52 |
|
Description |
Стаття присвячена актуальному аспекту гуманізації педагогічної освіти - саморегуляції навчальної діяльності майбутнього вчителя. Розглядається сутність, специфіка, стилі, особливості, структурно - функціональні складові саморегуляції особистості, аналізуються загальні закономірності усвідомленої регуляції індивідом своєї довільної активності в процесі навчання. The article is devoted to the topical aspects of humanization of teacher education such as self-educational activity of the future teacher. The essence, specifics, styles, features, the structural and functional components of self-identity was seen. Also the general laws of regulating the individual conscious of their voluntary activity in the learning process are analyzed. |
|
Date |
2018-03-23T11:18:11Z
2018-03-23T11:18:11Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Лисенко, М. Ю. Сутність та особливості саморегуляції особистості : психолого-педагогічний аспект / М. Ю. Лисенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 44-48.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18466 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|