Запис Детальніше

Сутність та особливості саморегуляції особистості: психолого-педагогічний аспект

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність та особливості саморегуляції особистості: психолого-педагогічний аспект
 
Creator Лисенко, М. Ю.
 
Subject саморегуляція
активність
суб'єкт діяльності
індивідуальний стиль
взаємодія
самоорганізація
self-regulation
activity
subject of activity
individual style
interaction
selforganization
159.9.072.52
 
Description Стаття присвячена актуальному аспекту гуманізації педагогічної освіти - саморегуляції навчальної діяльності майбутнього вчителя. Розглядається сутність, специфіка, стилі, особливості, структурно - функціональні складові саморегуляції особистості, аналізуються загальні закономірності усвідомленої регуляції індивідом своєї
довільної активності в процесі навчання.
The article is devoted to the topical aspects of humanization of teacher education such as self-educational activity of the future teacher. The essence, specifics, styles, features, the structural
and functional components of self-identity was seen. Also the general laws of regulating the individual conscious of their voluntary activity in the learning process are analyzed.
 
Date 2018-03-23T11:18:11Z
2018-03-23T11:18:11Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Лисенко, М. Ю. Сутність та особливості саморегуляції особистості : психолого-педагогічний аспект / М. Ю. Лисенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 19 (24). - С. 44-48.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18466
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова