Виклики ХХІ століття для освітнього простору України
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Виклики ХХІ століття для освітнього простору України
The challenges of educational space in the 21-st century Вызовы XXI столетия для образовательного пространства Украины |
|
Creator |
Петько, Людмила Василівна
|
|
Subject |
освітній простір
Україна інновації сучасні технології професійне самовизначення самореалізація особистості образовательное пространство Украина инновации современные технологии профессиональное самоопределение личности самореализация educational space innovations modern technologies professional self-determination self-realization 101+378 |
|
Description |
Автором піднімаються питання, які актуальні для освітнього простору України: якість підготовки випускників усіх закладів освіти (школа, ПТУ, коледжі, інститути, університети); відсутність взаємодії закладів освіти і працедавців, що вимагає побудувати інфраструктуру ринку праці; система профорієнтації; виробити подальшу стратегію трансформації освіти в Україні; перезавантаження навчальних програм, ЗНО, втрата виховання в навчальному процесі, інклюзивна освіта, досвід західноєвропейських країн. Освіта розглядається автором першою ланкою алгоритма: освіта –дослідження – проекти – масове опанування інноваціями. The author raises questions that are relevant for the educational space of Ukraine: the quality of training graduates all educational institutions (schools, vocational schools, colleges, institutes, universities); the lack of interaction between educational institutions and employers, that it is need to create the infrastructure labor market; the system of vocational guidance that help young people choose a vocation, while taking into account individual aptitudes and the needs of the national economy. The system of vocational guidance helps young people find suitable jobs; developping further strategy for the transformation of education in Ukraine; alterations of training programs; the external independent knowledge assessment; the loss of upbringing component in the educational process; inclusive education, studying experience of Western European countries. Education is presented as the first step in algorithm: education − research − projects − mastering innovations. Рассматриваются актуальные вопросы образовательного пространства Украины: качество подготовки выпускников всех уровней образования (школа, ПТУ, колледжи, институты, университеты); отсутствие взаимодействия между ними и работодателями, что требует создания инфраструктуры рынка труда; система профориентации; разработка дальнейшей стратегии трансформации образования в Украине; перезагрузка учебных программ; утрата воспитательной составляющей учебного процесса; инклюзивное образование; опыт западноевропейских стран. Образование рассматривается как первоочередное звено в алгоритме: образование – исследование – проекты –массовое овладение инновациями. Ключевые слова: образовательное пространство, Украина, инновации, современные технологии, профессиональное самоопределение личности, самореализация. |
|
Date |
2018-04-11T07:14:43Z
2018-04-11T07:14:43Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Петько, Л. В. Виклики ХХІ століття для освітнього простору України / Л. В. Петько // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка : наук. журн. / Чорном. держ. ун-т імені Петра Могили; ред. кол. : О. П. Мещанінов (голова) [та ін.]. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ імені Петра Могили, 2017. - Т. 303. Вип. 291. - С. 10−14.
2311-0287 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18644 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Миколаїв: Вид-во ЧНУ імені Петра Могили
|
|