Запис Детальніше

Виклики ХХІ століття для освітнього простору України

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Виклики ХХІ століття для освітнього простору України
The challenges of educational space in the 21-st century
Вызовы XXI столетия для образовательного пространства Украины
 
Creator Петько, Людмила Василівна
 
Subject освітній простір
Україна
інновації
сучасні технології
професійне самовизначення
самореалізація особистості
образовательное пространство
Украина
инновации
современные технологии
профессиональное самоопределение личности
самореализация
educational space
innovations
modern technologies
professional self-determination
self-realization
101+378
 
Description Автором піднімаються питання, які актуальні для освітнього простору України: якість підготовки випускників усіх закладів освіти (школа, ПТУ, коледжі, інститути, університети); відсутність взаємодії закладів освіти і працедавців, що вимагає побудувати інфраструктуру ринку праці; система профорієнтації; виробити подальшу стратегію трансформації освіти в Україні; перезавантаження навчальних програм, ЗНО, втрата виховання в навчальному процесі, інклюзивна освіта, досвід західноєвропейських країн.
Освіта розглядається автором першою ланкою алгоритма: освіта –дослідження – проекти – масове опанування інноваціями.
The author raises questions that are relevant for the educational space of Ukraine: the quality of training graduates all educational institutions (schools, vocational schools, colleges, institutes, universities); the lack of interaction between educational institutions and employers, that it is need to create the infrastructure labor market; the system of vocational guidance that help young people choose a vocation, while taking into account individual aptitudes and the needs of the national economy. The system of vocational guidance helps young people find suitable jobs; developping further strategy for the transformation of education in Ukraine; alterations of training programs; the external independent knowledge assessment; the loss of upbringing component in the educational process; inclusive education, studying experience of Western European countries. Education is presented as the first step in algorithm: education − research − projects − mastering innovations.
Рассматриваются актуальные вопросы образовательного пространства Украины: качество подготовки выпускников всех уровней образования (школа, ПТУ, колледжи, институты, университеты); отсутствие взаимодействия между ними и работодателями, что требует создания инфраструктуры рынка труда; система профориентации; разработка дальнейшей стратегии трансформации образования в Украине; перезагрузка учебных программ; утрата воспитательной составляющей учебного процесса; инклюзивное образование; опыт западноевропейских стран. Образование рассматривается как первоочередное звено в алгоритме: образование – исследование – проекты –массовое овладение инновациями.
Ключевые слова: образовательное пространство, Украина, инновации, современные технологии, профессиональное самоопределение личности, самореализация.
 
Date 2018-04-11T07:14:43Z
2018-04-11T07:14:43Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Петько, Л. В. Виклики ХХІ століття для освітнього простору України / Л. В. Петько // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка : наук. журн. / Чорном. держ. ун-т імені Петра Могили; ред. кол. : О. П. Мещанінов (голова) [та ін.]. – Миколаїв : Вид-во ЧНУ імені Петра Могили, 2017. - Т. 303. Вип. 291. - С. 10−14.
2311-0287
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18644
 
Language uk
 
Publisher Миколаїв: Вид-во ЧНУ імені Петра Могили