Запис Детальніше

Теоретичні аспекти проблеми емоційного інтелекту у юнацькому віці

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретичні аспекти проблеми емоційного інтелекту у юнацькому віці
 
Creator Грузинська, І. М.
 
Subject емоційний інтелект
структура емоційного інтелекту
емоції
емоційна сфера
емоційна культура
емоційна чутливість
юнацький вік
особистість
рефлексія
самосвідомість
комунікативна компетентність
міжособистісна взаємодія
эмоциональный интеллект
структура эмоционального интеллекта
эмоции
эмоциональная сфера
эмоциональная культура
эмоциональная чувствительность
юношеский возраст
личность
рефлексия
самосознание
коммуникативная компетентность
межличностное взаимодействие
emotional intelligence
emotional intelligence structure
emotion
emotional sphere
emotional culture
emotional sensitivity
adolescence
personality
reflection
self-awareness
communicative competence
interpersonal interaction
159.922.72:159.54.5 - 053.6
 
Description У статті висвітлюється проблема емоційного інтелекту у психологічній науці. Приділено увагу вітчизняним та зарубіжним концепціям розуміння емоційного інтелекту, їх спільним та відмінним позиціям щодо його структури. Здійснюється теоретичний аналіз проблеми розвитку, особливостей прояву емоційного інтелекту у юнацькому віці, який є умовою досягнення суб’єктивного, психологічного та соціального благополуччя, гармонійного повноцінного розвитку особистості юнака, запорукою подальшого працевлаштування та успішності професійної діяльності. Акцентується увага на сприйнятливості юнаків та юнок щодо формування та розвитку у них емоційного інтелекту. Виявлено взаємозв’язок емоційного інтелекту з особистісними характеристиками у юнацькому віці. Розкрито специфіку гендерних виявів даного феномену у юнаків та юнок.
В статье освещается проблема эмоционального интеллекта в психологической науке. Уделено внимание отечественным и зарубежным концепциям понимания эмоционального интеллекта, их общим и отличным позициям касательно его структуры. Осуществляется теоретический анализ проблемы развития, особенностей проявления эмоционального интеллекта в юношеском возрасте, который является условием достижения субъективного, психологического и социального благополучия, гармоничного полноценного развития личности молодого человека, залогом дальнейшего трудоустройства и успешности профессиональной деятельности. Акцентируется внимание на восприимчивости юношей и девушек к формированию и развитию у них эмоционального интеллекта. Выявлена взаимосвязь эмоционального интеллекта с личностными характеристиками в юношеском возрасте. Раскрыта специфика гендерных проявлений данного феномена у юношей и девушек.
In the article the problem of emotional intelligence in psychological science. Attention is paid to domestic and foreign concepts of understanding emotional intelligence, their common and different positions on its structure. Active theoretical analysis of the development features of manifestation of emotional intelligence in adolescence, which is a condition for achieving a subjective, psychological and social well-being harmonious personality full of youth, the key to future employment success and professional activities. Attention is focused on the susceptibility of boys and yunok on the formation and development of their emotional intelligence. The interrelation of emotional intelligence to personality characteristics in adolescence. The specific gender manifestations of this phenomenon in boys and yunok.
 
Date 2018-04-03T06:29:38Z
2018-04-03T06:29:38Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Грузинська, І. М. Теоретичні аспекти проблеми емоційного інтелекту у юнацькому віці / І. М. Грузинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 5 (50). - С. 88-95.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18574
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова