Запис Детальніше

Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)
 
Creator Супрун, Микола Олексійович
 
Subject корекція
ґенеза корекційного навчання
допоміжна школа
діти з обмеженими розумовими можливостями
діти з порушеннями інтелектуального розвитку
correction
genesis of correctional education
subsidiary school
mentally deficient children
376.433 (091) (477) (19/20)
 
Description Література: 1. Бондар В.І. Проблеми корекційного навчання у спеціальній педагогіці: Навч. посіб. / В.І. Бондар. – К.: Наш час, 2005. – 176 с. 2. Бондар В.І. Періодизація розвитку теорії і практики освіти розумово відсталих дітей / В.І. Бондар, Л.К. Одинченко // Дефектологія. – 1996. – № 2. – С. 2–5. 3. Супрун М.О. Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина XIX – перша половина XX ст.): Монографія. / М.О. Супрун. – К.: Вид. КЮІ МВСУ Паливода А.В., 2005. – 326 с.
Дослідження присвячене цілісному історико-педагогічному аналізу процесу розвитку корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.). Проаналізовано основні особливості цього процесу на різних етапах суспільного розвитку країни
The investigation is devoted to the complex historical and pedagogical analysis of the development process of the correctional education of the mentally deficient children in Ukraine (the second half of the XIX – the first half of the XX century). The analysis of the main particularities of the process on different stages of public development of the country has been made.
 
Date 2018-04-10T09:30:21Z
2018-04-10T09:30:21Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Супрун, М. О. Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) / М. О. Супрун // Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології : зб. наук. праць. / За ред. : Т. В. Сак. – Київ : КАФЕДРА, 2011. – Вип. 6 – С. 126-134.
978-966-2705-00-3
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18640
 
Language uk
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України