Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.)
|
|
Creator |
Супрун, Микола Олексійович
|
|
Subject |
корекція
ґенеза корекційного навчання допоміжна школа діти з обмеженими розумовими можливостями діти з порушеннями інтелектуального розвитку correction genesis of correctional education subsidiary school mentally deficient children 376.433 (091) (477) (19/20) |
|
Description |
Література: 1. Бондар В.І. Проблеми корекційного навчання у спеціальній педагогіці: Навч. посіб. / В.І. Бондар. – К.: Наш час, 2005. – 176 с. 2. Бондар В.І. Періодизація розвитку теорії і практики освіти розумово відсталих дітей / В.І. Бондар, Л.К. Одинченко // Дефектологія. – 1996. – № 2. – С. 2–5. 3. Супрун М.О. Корекційне навчання учнів допоміжних закладів освіти: витоки, становлення та розвиток (друга половина XIX – перша половина XX ст.): Монографія. / М.О. Супрун. – К.: Вид. КЮІ МВСУ Паливода А.В., 2005. – 326 с.
Дослідження присвячене цілісному історико-педагогічному аналізу процесу розвитку корекційного навчання дітей з обмеженими розумовими можливостями в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.). Проаналізовано основні особливості цього процесу на різних етапах суспільного розвитку країни The investigation is devoted to the complex historical and pedagogical analysis of the development process of the correctional education of the mentally deficient children in Ukraine (the second half of the XIX – the first half of the XX century). The analysis of the main particularities of the process on different stages of public development of the country has been made. |
|
Date |
2018-04-10T09:30:21Z
2018-04-10T09:30:21Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Супрун, М. О. Змістове наповнення корекційного навчання розумово відсталих дітей в Україні (друга половина ХІХ – перша половина ХХ ст.) / М. О. Супрун // Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології : зб. наук. праць. / За ред. : Т. В. Сак. – Київ : КАФЕДРА, 2011. – Вип. 6 – С. 126-134.
978-966-2705-00-3 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18640 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
|
|