Запис Детальніше

Прикладна фізика та компетентнісно-орієнтований підхід у шкільній фізичній освіті

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Прикладна фізика та компетентнісно-орієнтований підхід у шкільній фізичній освіті
Прикладная физика и компетентностно-ориентированный подход в школьном физическом образовании
Applied physics and competency-based approach in school physical education
 
Creator Закалюжний, В. М.
 
Subject соціальне замовлення
компетентнісно-орієнтований підхід
предметні компетентності
прикладна фізика
социальный заказ
компетентностно-ориентированный подход
предметные компетентности
прикладная физика
social order
competence-oriented approach
substantive expertise
applied physics
372.853
 
Description Динамічний розвиток людського суспільства призводить до змін соціального замовлення щодо
освіти і вимагає адекватних реформ існуючих освітніх систем. Концептуальною основою запропонованих заходів щодо реформування освіти стала ідея
ключових компетенцій як один з найефективніших способів вирішення суперечностей у розвитку
освіти і суспільства.
У статті розглянуто деякі особливості реалізації компетентнісно-орієнтованого підходу в
загальній фізичній освіті, доведено, що він є, перш за все, способом посилення її практичної,
прикладної спрямованості.
На основі науково-теоретичного аналізу стану існуючої загальної фізичної освіти виділено
основні завдання щодо її реформування в контексті запровадження компетентнісно-орієнтованого
підходу з урахуванням можливостей широкого використання в навчальному процесі елементів
прикладної фізики.
Динамичное развитие человеческого общества приводит к изменениям социального заказа
образованию и требует адекватных реформ существующих образовательных систем.
Концептуальной основой предлагаемых мер по реформированию образования стала идея
ключевых компетенций как один из самых эффективных способов разрешения противоречий в
развитии образования и общества.
В статье рассмотрены некоторые особенности реализации компетентно-ориентированного
подхода, показано, что в общем физическом образовании он, прежде всего, является способом
усиления ее практической, прикладной направленности.
На основе научно-теоретического анализа состояния существующего общего физического
образования выделены основные задачи по его реформированию в контексте внедрения
компетентносно-ориентированного подхода с учетом возможностей широкого использования в
учебном процессе элементов прикладной физики.
The dynamic development of human society leads to changes in the social order and education
requires adequate reforms of existing educational systems.
The conceptual basis of the proposed measures for overcoming the crisis was the idea of core
competencies as one of the most effective methods of conflict resolution in the development of education and
society.
The article deals with some features of the implementation of competence-based approach, it is shown
that it is in the general physical education, first and foremost, is a way to strengthen its practical, applied
orientation.
On the basis of the scientific and theoretical analysis of the current state of general physical education
highlights the main challenges to reform it in the context of the implementation of kompetentnosno-based
approach taking into account the capabilities of wide introduction in educational process of elements of
applied physics.
 
Date 2018-04-12T06:54:33Z
2018-04-12T06:54:33Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Закалюжний, В. М. Прикладна фізика та компетентнісно-орієнтований підхід у шкільній фізичній освіті / В. М. Закалюжний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 17. - С. 13-19.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18672
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова