Запис Детальніше

Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства
 
Creator Хуан Ханьцзе
 
Subject майбутній учитель музики
готовність до сценічного партнерства
ансамблеве виконавство
сценічний виступ
future music teacher
readiness for scenic partnership
ensemble performance
scenic performance
будущий учитель музыки
готовность к сценическому партнерству
ансамблевое исполнительство
сценеское выступление
378.011
 
Description Готовність майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства аналізується у невід’ємно від ансамблевого виконавства. Підкреслюється, що ансамблеве музикування акумулює різні аспекти розвитку професійно необхідних комунікативних умінь майбутнього музиканта-вчителя. Колективний характер ансамблевої творчості розглядається у діалектиці з індивідуальною самореалізацією кожного з партнерів. Доведено процесуальний характер і трифазовість готовності до сценічного партнерства. У структурі готовності
виокремлено когнітивно-рефлексивний, діяльнісно-операційний, мотиваційно-вольовий, комунікативний компоненти .
Readiness for the scenic partnership of future music teacher, as well as the ensemble
performance has been analyzed by the author of this article. It is being emphasized that playing music in ensemble accumulates different aspects of professional development and communicative skills needed for the future music teacher. Collective nature of the ensemble creativity is considered taking into account the dialectics of individual self-realization of eath partner. Procedural nature and three phases of readiness for scenic partnership have been proven in the article: preparatory stage, scenic performance, reflection of performance. The structure of readiness distinguishes cognitive-reflective, active and operational, motivational and volitional, and communicative components as parts of multicomponent quality of musician.
Готовность будущого учителя музики к сценическому партнерству анализируется в святи с ансамблевым исполнительством. Подчеркивается, что ансамблевое музицирование аккумулирует различные аспекты развития профессионально необходимых коммуникативных умений будущого музиканта-педагога. Коллективный характер ансамблевого творчества рассматривается в диалектике с индивидуальной самореализацией каждого из партнеров. Доказаны процессуальность и трехфазовость готовности к сценическому партнерству. В структуре готовности выделены когнитивно-рефлексивный,
деятельностно-операциональный, мотивационно-волевой, коммуникативный компоненты.
 
Date 2018-04-12T08:10:50Z
2018-04-12T08:10:50Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Хуан Ханьцзе. Сутність готовності майбутнього вчителя музики до сценічного партнерства / Хуан Ханьцзе // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 155-160.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18674
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова