Запис Детальніше

Дослідження латентних особистісних конструктів уподобань до літератури й інформації у старшокласників як цільових об’єктів при креативному виборі способу впливу вчителем

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дослідження латентних особистісних конструктів уподобань до літератури й інформації у старшокласників як цільових об’єктів при креативному виборі способу впливу вчителем
 
Creator Воронюк, І. В.
 
Subject латентні особистісні конструкти
креативний вплив вчителя на учнів
факторний аналіз
рангування
оцінка значущості відмінностей
гендерні відмінності
латентные личностные конструкты
креативное влияние учителя на учеников
факторный анализ
ранжирование
оценка значимости отличий
гендерные отличия
latent personality constructs
creative influence of the teachers to students
factor analysis
ranging
assessment of the significance of differences
gender differences
159.923: [82-93+004]
 
Description У статті викладені результати факторного аналізу масиву оцінок учнями (обох статей разом) літературних жанрів і інформації, результати рангування й факторний аналіз уподобань до літературних жанрів і інформації окремо в учнів жіночої статі та в учнів чоловічої статі, оцінку значущості відмінностей в уподобаннях до літературних жанрів у старшокласників і старшокласниць, результати аналізу даних про уподобання до літературних жанрів і інформації.
В статье кратко изложены результаты факторного анализа массива оценок учениками (обоих полов вместе) литературных жанров и информации, результаты ранжирования и факторный анализ предпочтений к литературным жанрам и информации отдельно у учащихся женского пола и у учащихся мужского пола, оценку значимости различий в предпочтениях к литературным жанрам у старшеклассников и старшеклассниц, результаты анализа данных о предпочтениях к литературным жанрам и информации.
The article briefly summarizes the results of factor analysis an array of grades by students (both sexes together) of literary genres and information, ranging results and factor analysis of preferences for literary genres and information separately from female students and male students, assessing the significance of differences in preferences for literary genres in boys and girls, the results of analysis of data on preferences for literary genres and information separately for students of different sexes.
 
Date 2018-04-12T08:54:14Z
2018-04-12T08:54:14Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Воронюк, І. В. Дослідження латентних особистісних конструктів уподобань до літератури й інформації у старшокласників як цільових об’єктів при креативному виборі способу впливу вчителем / І. В. Воронюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 6 (51). - С. 166-172.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18678
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова