Методика виконання пейзажу на пленері
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика виконання пейзажу на пленері
The method of using the sight-size technique for plein air landscape painting Методика исполнения пейзажа на пленэре |
|
Creator |
Сова, Ольга Сергіївна
Sovа, Olga Сова, Ольга Сергеевна |
|
Subject |
пленер
пленерна практика вчитель образотворчого мистецтва живопис пейзаж the Sight Size Method plein air practice future Fine Arts teachers painting landscape пленэр пленэрная практика учитель изобразительного искусства живопись пейзаж 378.011.3-051:75.02 |
|
Description |
Список використаних джерел 1. Николай Крымов и его уроки живописи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://to-priz.livejournal. com/124332.html. 2. Петько Л. В. «Невизначеність якості» з огляду на модернізацію системи освіти в Україні / Л. В. Петько // Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-практ. журнал / засн. МОН молодь спорту України, НАПН України, НПУ імені М. П. Драгоманова ; голов. ред. О. І. Виговська. – 2012. – № 3. – С. 56–62. 3. Рындин А. С. Живопись. Теория и практика / А.С. Рындин. – Одесса : КП ОГТ, 2010. – 287 с. 4. Хворостов, А. С. Практические упражнения на пленэре как эффективное средство эстетического воспитания учащихся [Електронний ресурс] / А. С. Хворостов // Ученые записки орловского государственного университета. Серия : гуманитарные и социальные науки. – 2012. – Вип. 4. – С. 408–411. – Режим доступу : https://elibrary.ru/item.asp?id=18211970. 5. Шевнюк О. Методика навчання образотворчого мистецтва у вищих навчальних закладах : навч. посіб. / О. Л. Шевнюк. – К, Освіта України, 2017. – 312 с. 6. Pet‟ko L. V. Brainstorming and the formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university (for the specialties 023 «Fine Arts» and 022 «Design») // Economics, management, law : сhallenges and рrospects: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Discovery Publishing House Pvt. Ltd., New Delhi, India. 2016. – P. 214–217. 7. Pet‟ko L. V. Formation of professionally oriented foreign language teaching environment in the conditions of university for students of specialties 023 «Fine Arts» and 022 «Design» / L. V. Pet‟ko // Economics, management, law:realities and perspectives: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. – Les Editions L'Originаlе, Paris, France. 2016. – P. 466–470. 8. Sova Olga. The essence and content of artistic-pedagogical skills in future teachers of Fine arts / Olga Sova // Intellectual Archive. – Toronto : Shiny Word.Corp. (Canada). – 2017. – November/December.– Vol. 6. – No. 6. – P. 84–92. 9. Sova O. S. The structural components of artistic-pedagogical skills for future Fine arts teachers / Olga Sova // Science and society : Collection of scientific articles. – Edizioni Magi, Roma, Italia, 2017. – P. 441–447. Shevniuk О. Axiological Approach in Professional Preparation of Future Teachers of Fine Arts // Cultura – Sztuka – Edukacja. – Tom 1. – Krakow : Wydawnictwo naukowe universytetu pedagogicznego, 2015. – P. 374–381. 10. Shevniuk O. Specific Methods of Teaching Fine Arts in Higher Educational Institutions / Olena Shevniuk // Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna. – Vol. 3. – No.1 (5). 2015. – Krakow: Wydawnictwo naukowe un-tu pedagogicznego, 2015. – P. 7–14. 11. Ternopilska V. I. Theoretical aspects of the phenomenon – aesthetic sense // Perspective directions of scientific researches: Collection of scientific articles. – Agenda Publishing House, Coventry, United Kingdom, 2016. – P. 339–344. У статті презентується метод роботи з натури як провідний у практичному навчанні майбутніх учителів образотворчого мистецтва на пленері. Представлено методику виконання пейзажу в природних умовах, що передбачає структурування процесу реалізації навчального завдання на послідовні та взаємопов’язані стадії. Висвітлено методичні рекомендації художників-педагогів К. Коровіна, М. Кримова та О. Риндіна щодо виконання пейзажних етюдів на пленері. The article presents the Sight Size Method or en Plein Air that is useful for landscape painting as it allows the artist to focus on colors, values, and edges one paints seem to take care of themselves. En Plein Air is a French expression most often used to describe the method of painting outdoors or "in the open air". The basis of this method is to observe the lives of people and the environment. The method of the Sight-Size technique for plein air lanscape painting is one of the main methods for training future Fine arts teachers. Some methodical recommendations by the famous artists K. Korovin, M. Krymov and O. Rindin of using this method are described. Представлен метод работы с натуры как ведущий в практическом обучении будущих учителей изобразительного искусства на пленэре. Представлена методика выполнения пейзажа в природных условиях, которая предусматривает структурирование процесса реализации учебного задания на последовательные и взаимосвязанные стадии. Освещены методические рекомендации художников-педагогов К. Коровина, М. Крымова и А. Рындина по выполнению пейзажных этюдов на пленэре. |
|
Date |
2018-04-13T07:31:05Z
2018-04-13T07:31:05Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сова, О. С. Методика виконання пейзажу на пленері / О. С. Сова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка : наук. журн. / Чорном. держ. ун-т імені Петра Могили ; ред. кол. : О. П. Мещанінов (голова) [та ін.]. – Миколаїв, 2017. – Т. 303. Вип. 291. – С. 124−127.
2311-0287 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18691 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во ЧНУ імені Петра Могили
|
|