Запис Детальніше

Навчально-виховний процес вальдорфської школи як засіб формування цілісного світогляду людини (приклад четвертого класу)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Навчально-виховний процес вальдорфської школи як засіб формування цілісного світогляду людини (приклад четвертого класу)
Educational process of the waldorf school as a means of forming a holistic worldview of a person (an example of the fourth class)
 
Creator Халамендик, В. Б.
 
Subject антропософія
вальдорфська педагогіка
воля
почуття
мислення
епоха
головний урок
anthroposophy
The Waldorf education
will
feelings
thinking
epoch
the main lesson
371.314.3
 
Description Розглянуто основні принципи навчально-виховного процесу та зміст програми четвертого класу у вальдорфській школі, побудованої за методом «епох». Показано можливості планування навчального матеріалу з урахуванням ритму
року. Наголошено на значенні цілісної подачі навчального матеріалу в різних шкільних предметах, об’єднання їх наскрізною темою для формування цілісного світогляду дитини. Розкрито сутність перших трьох семиліть розвитку дитини та
їх врахування у побудові навчально-виховного процесу вальдорфської школи. Охарактеризовано роль вчителя у навчально-виховному процесі вальдорфської школи.
We examined the basic principles of the educational process and the content of
the fourth-grade program at the Waldorf School, which is built on the "epoch"
method. The possibilities of planning the educational material taking into account
the rhythms of the year were shown. Attention was accentuated on the significance of a submission of educational material in various school subjects and their integration as a crosscutting theme for the formation of a holistic child's worldview. The essence of
the first three seven-year child development and with taking into account the construction of the educational process of the Waldorf school was uncovered. The role of the teacher in the educational process of the Waldorf school was characterized.
 
Date 2018-04-27T13:03:48Z
2018-04-27T13:03:48Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Халамендик, В. Б. Навчально-виховний процес вальдорфської школи як засіб формування цілісного світогляду людини (приклад четвертого класу) = Educational process of the waldorf school as a means of forming a holistic worldview of a person (an example of the fourth class) / В. Б. Халамендик // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Humanities sciences : collection of scientific papers. – Київ : ПП Вид-во «Гілея», 2018. – Вип. 3 (1-2). – С. 79-91.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18796
 
Language uk
 
Publisher Видавництво «Гілея»