Запис Детальніше

Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів
Дидаскалогическое образование как акмеологический вектор профессионально-педагогической подготовки образовательных кадров
Didascological education as the ackmeological mainstream of professional education of tearchers staff
 
Creator Гузій, Наталія Василівна
 
Subject дидаскалогія
дидаскалогічна освіта майбутнього педагога
професійно-педагогічна підготовка
професіоналізм педагога
дидаскалогия
дидаскалогическое образование будущего педагога
профессионально-педагогическая подготовка
профессионализм педагога
dydascalogy
dydascalogical education of future educator
professional and pedagogical education (training)
professionalism of educator
 
Description У контексті створеної творчим колективом оригінальної наукової концепції акмеологізації професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів у розділі розкривається феноменологія дидаскалогічної освіти майбутніх педагогів, характеризується стан її інституалізації у вищій педагогічній школі, обґрунтовується проектування змістового наповнення, а також пропануються конкретні методичні проекції його реалізації на різних етапах підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ.
В контексте созданной творческим коллективом оригинальной научной концепции акмеологизации профессионально-педагогической подготовки образовательных кадров в главе раскрывается феноменология дидаскалогического образования будущих педагогов, характеризуется состояние его институализации в высшей педагогической школе, обосновывается проектирование содержательного наполнения, а также предлагаются конкретные методические проекции его реализации на разных этапах подготовки будущих педагогов в ВУЗ.
The original scientific concept of enhancing the ackmeological feature of professional and pedagogical education of future teachers that is delivered by its creators in this chapter in the perspective of phenomenology of dydascological education of future teachers, description of the level of its institutionalization in high education school, argumentation for preparation of its core content as well as proposals on specific methodological studies during its implementation on different levels of training of future educators in the universities.
 
Date 2018-05-02T10:56:48Z
2018-05-02T10:56:48Z
2018
 
Type Book chapter
 
Identifier Гузій, Н. В. Дидаскалогічна освіта як акмеологічний вектор професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів / Н. В. Гузій // Теорія та методика професійно-педагогічної підготовки освітянських кадрів : акмеологічні аспекти : монографія / керівн. авт. кол. Н. В. Гузій ; Мін-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. – С. 307-358.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18835
 
Language uk
 
Publisher Видавництво Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова