Запис Детальніше

Методи кількісної оцінки ризиків у маркетингу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методи кількісної оцінки ризиків у маркетингу
 
Creator Лабурцева, О. І.
Страшинська, Л. В.
 
Subject ризики в маркетингу
управління ризиками
методи кількісної оцінки ризиків
теорія прийняття рішень
риски в маркетинге
управление рисками
методы количественной оценки рисков
теория принятия решений
risks in marketing
risk management
quantitative methods of risk evaluation
decision making theory
339.13: 330:45
 
Description У статті визначено місце етапу оцінки ризиків у процесі ризик-менеджменту в маркетингу. Показано, що найбільш об’єктивне уявлення про рівень ризику забезпечують показники ризику, розраховані на основі розподілу імовірностей фінансового результату проекту. Розглянуто способи отримання розподілів імовірностей фінансових результатів та методи розрахунку показників ризику маркетингових проектів. Зроблено висновок, що рішення про доцільність здійснення маркетингових проектів має бути обґрунтоване зіставленням сподіваного результату та ризику.
В статье определено место этапа оценки рисков в процессе риск-менеджмента в маркетинге. Показано, что наиболее объективное представление об уровне риска обеспечивают показатели риска, рассчитанные на основе распределения вероятностей финансового результата проекта. Рассмотрены способы получения распределений вероятностей финансовых результатов и методы расчета показателей риска маркетинговых проектов. Сделан вывод, что решение о целесообразности осуществления маркетинговых проектов должно быть обосновано сопоставлением ожидаемого результата и риска.
In the article the place of the stage of risk evaluation in the process of risk management in marketing is determined. It is shown that the most objective picture of the level of risk ensure the risk indicators which are calculated on the basis of the probability distribution of the financial result of the project. The methods of obtaining probability distributions of financial results and calculation methods of risk indicators of marketing projects are considered. It is concluded that the decision about the feasibility of implementation of marketing projects must be justified by the comparison of expected result and risk.
 
Date 2018-05-04T08:17:17Z
2018-05-04T08:17:17Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Лабурцева, О. І. Методи кількісної оцінки ризиків у маркетингу / О. І. Лабурцева, Л. В. Страшинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Економіка і право : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 30. - С. 56-65.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18887
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова