Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії
|
|
Creator |
Капустінський, К. В.
|
|
Subject |
творчість
творчий потенціал хореографічне мистецтво хореографічна діяльність майбутній вчитель хореографії творчий розвиток art creative potential choreographic art choreographic activity future teacher of choreography creative development творчество творческий потенциал хореографическое искусство хореографическая деятельность будущий учитель хореографии творческое развитие 378+371.134+792.8+37.036 |
|
Description |
У статті актуалізовано проблему розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів хореографії в процесі їхньої педагогічній практиці. Досліджено особливості творчості як виду людської діяльності, комплекс психологічних властивостей творчого потенціалу. З’ясовано значення хореографічного мистецтва для процесу розвитку творчого потенціалу майбутнього учителя. Розкрито багатокомпонентне і багатофакторне поняття творчого потенціалу майбутнього учителя хореографії.Показано великий вклад в розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів видатних майстрів і видатних педагогів-хореографів М.І. Петіпа, О.О. Горського, І.О. Моїсєєва, М. Г. Легат, П. П. Вірського. In the article is actualized the problem of creative potential development of future teachers of choreography in pedagogical practice. Also are analyzed peculiarities of creativity as a form of human activity, complex of psychological characteristics of creative potential. It is shown the meaning of choreographical art for development process of creative potential of future teacher. It is found out multicomponent and multifactorial concept of creative potential of future teacher of choreography which includes a number of personal qualities, genetic and physiological characteristics inherent from birth, internal creative energies and capacity for active professional growth, all of which positive effect on quality of the result of the creative process. It is shown great contribution to the development of creative potential of future teachers, famous artists and outstanding teachers-choreographers М.І. Petipa, О.О. Gorsky, І.О. Moyisyeyeva, М.G. Legatt, P.P. Virsky. В статье актуализирована проблема творческого потенциала будущих учителей хореографии в педагогической практике. Также анализируются особенности творчества как формы человеческой деятельности, комплекса психологических характеристик. Показан смысл хореографического искусства для процесса развития творческого потенциала будущего учителя. Выявлена многокомпонентная и многофакторная концепция творческого потенциала будущего учителя хореографии, которая включает в себя ряд личностных качеств, генетические и физиологические характеристики, присущие рождению, внутренние творческие энергии и способность к активному профессиональному росту, которые положительно влияют на качество и результат творческого процесса. Показан большой вклад в развитие творческого потенциала будущих учителей выдающихся мастеров и выдающихся педагогов-хореографов М. И. Петипа, А. А. Горского, И. А. Моисеева, Н. Г. Легата, П. П. Вирского |
|
Date |
2018-05-04T09:19:56Z
2018-05-04T09:19:56Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Капустінський, К. В. Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії / К. В. Капустінський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 66-71.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18899 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|