Запис Детальніше

Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії
 
Creator Капустінський, К. В.
 
Subject творчість
творчий потенціал
хореографічне мистецтво
хореографічна діяльність
майбутній вчитель хореографії
творчий розвиток
art
creative potential
choreographic art
choreographic activity
future teacher of choreography
creative development
творчество
творческий потенциал
хореографическое искусство
хореографическая деятельность
будущий учитель хореографии
творческое развитие
378+371.134+792.8+37.036
 
Description У статті актуалізовано проблему розвитку творчого потенціалу майбутніх
учителів хореографії в процесі їхньої педагогічній практиці. Досліджено особливості творчості як виду людської діяльності, комплекс психологічних властивостей творчого потенціалу. З’ясовано значення хореографічного мистецтва для процесу розвитку творчого потенціалу майбутнього учителя. Розкрито багатокомпонентне і багатофакторне поняття творчого потенціалу майбутнього учителя хореографії.Показано великий вклад в розвиток творчого потенціалу майбутніх учителів видатних майстрів і видатних педагогів-хореографів М.І. Петіпа, О.О. Горського, І.О. Моїсєєва, М. Г. Легат, П. П.
Вірського.
In the article is actualized the problem of creative potential development of future teachers of choreography in pedagogical practice. Also are analyzed peculiarities of creativity as a form of human activity, complex of psychological characteristics of creative potential. It is shown the meaning of choreographical art for development process of creative potential of future teacher. It is found out multicomponent and multifactorial concept of creative potential of future teacher of choreography which includes a number of personal qualities, genetic and physiological characteristics inherent from birth, internal creative energies and capacity for active professional growth, all of which positive effect on quality of the result of the creative process.
It is shown great contribution to the development of creative potential of future teachers, famous artists and outstanding teachers-choreographers М.І. Petipa, О.О. Gorsky, І.О. Moyisyeyeva, М.G. Legatt, P.P. Virsky.
В статье актуализирована проблема творческого потенциала будущих учителей
хореографии в педагогической практике. Также анализируются особенности творчества
как формы человеческой деятельности, комплекса психологических характеристик.
Показан смысл хореографического искусства для процесса развития творческого
потенциала будущего учителя. Выявлена многокомпонентная и многофакторная концепция
творческого потенциала будущего учителя хореографии, которая включает в себя ряд
личностных качеств, генетические и физиологические характеристики, присущие
рождению, внутренние творческие энергии и способность к активному профессиональному
росту, которые положительно влияют на качество и результат творческого процесса.
Показан большой вклад в развитие творческого потенциала будущих учителей
выдающихся мастеров и выдающихся педагогов-хореографов М. И. Петипа, А. А. Горского, И. А. Моисеева, Н. Г. Легата, П. П. Вирского
 
Date 2018-05-04T09:19:56Z
2018-05-04T09:19:56Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Капустінський, К. В. Проблема розвитку творчого потенціалу в педагогічній практиці майбутніх учителів хореографії / К. В. Капустінський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 66-71.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18899
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова