Запис Детальніше

Характеристика основних підходів та принципів до формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Характеристика основних підходів та принципів до формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва
 
Creator Лі Цзяці
 
Subject методологічні підходи
художньо-проектні уміння
художньо-педагогічні принципи
музичне мистецтво
майбутні вчителі музики
methodological approaches
artistic and project skills
artistic and pedagogical principles
music ar
future music teachers
методологические подходы
художественные и проектные навыки
художественные и педагогические принципы
музыкальное искусство
будущие учителя музыки
378+373.67:78.02
 
Description У статті розглядаються інноваційні підходи сучасних педагогічних досліджень щодо формування художньо-проектних умінь, які є актуальними для проектної діяльності.
Обґрунтовано методологічні підходи формування художньо-проектних умінь в процесі вивчення фахових дисциплін майбутніми вчителями музичного мистецтва. Здійснено аналіз
процесу формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музики крізь призму таких підходів: компетентнісний, організаційно-інноваційний, консолідаційний культурологічний, кооперативно-діяльнісний. Відповідно до методологічних підходів визначено художньо-педагогічні принципи формування художньо-проектних умінь
майбутніх учителів музики.
The article focuses on innovative approaches of contemporary pedagogical studies on developing artistic and project skills which are urgent in the course of project activity. Methodological approaches and prerequisites for the development of artistic and project skills when studying professional disciplines by future music teachers are justified. It offers the analysis of the process of developing future music teachers’ artistic and project skills in the light of the following approaches: competence-based, organizational and innovative, culturological, consolidation, cooperative and activity-based. According to the methodological approaches artistic and pedagogical principles on which methodical guidance of artistic and project skills developing
is based were determined, namely: the principle of multifunctionality of art and multivariants of the semantic field of artistic images; the principle of holistic artistic perception and understanding of the artistic knowledge; the principle of personal socialization of students when creating socially useful art projects; the principle of openness and culture-correspondence; the principle of integration of the content of professional disciplines aimed to provide their unity; the principle of innovativeness in the organization of project activity.
В статье обосновываются методологические подходы и предпосылки для развития художественных и проектных навыков при изучении профессиональных дисциплин
будущими учителями музыки. Они предлагает анализ процесса развития художественных и проектных навыков будущих учителей музыки с учетом следующих подходов:
компетентностного, организационного и инновационного, культурологического, консолидационного, кооперативного. В соответствии с методологическими подходами были определены художественные и педагогические принципы, на которых основано методическое руководство развитием художественных и проектных навыков, а именно: принцип многофункциональности искусства и многовариантности семантического поля художественных образов; принцип целостного художественного восприятия и понимания
художественного знания; принцип личной социализации студентов при создании общественно полезных художественных проектов; принцип интеграции профессиональных дисциплин, направленных на обеспечение их единства; принцип инновационности в организации проектной деятельности.
 
Date 2018-05-07T13:09:49Z
2018-05-07T13:09:49Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Лі Цзяці. Характеристика основних підходів та принципів до формування художньо-проектних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва / Лі Цзяці // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 145-152.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18945
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова