Структурні компоненти творчих здібностей учнів шкіл мистецтв у навчальному процесі з використанням електронного музичного інструментарію
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структурні компоненти творчих здібностей учнів шкіл мистецтв у навчальному процесі з використанням електронного музичного інструментарію
|
|
Creator |
Марцинів, В. В.
|
|
Subject |
творчі здібності
структурні компоненти електронний музичний інструментарій музично-інформаційна компетенція школа мистецтв creativity electronic musical instruments components of creative abilities the students of the school of arts творчество электронные музыкальные инструменты компоненты творческих способностей ученики школы искусств 37.015 .31:78:004 |
|
Description |
У статті запропоновано авторську структуру творчих здібностей учнів шкіл мистецтв, які розвиваються засобами електронного музичного інструментарію. Розглянуто та обґрунтовано зміст кожного із визначених структурних компонентів. Уточнено сутність поняття «творчі здібності» в контексті навчально-творчої діяльності учнів шкіл мистецтв з використанням електронного музичного інструментарію. Effective means for developing creative abilities of students of art schools is keyboard electronic synthesizer. The structure of creative abilities of students in the learning process with the use of electronic musical instrumentation consists of four components: the motivationalemotional, cognitive-information, sensory-special, creative activity. Motivational-emotional component includes the factors that affect the promotion of the development of creative abilities. These components are the interest in creativity, the need for it and get positive emotions from the creative. The content of the cognitive information component are knowledge and skills of music theory and management knowledge and skills technical parameters synthesizer. Sensory-special component includes a special musical skills required to perform musical activities, musical ear, sense of rhythm, musical memory and thinking, emotional response to music. Creatively-active component contains the abilities necessary for creativity – imagination, intuition and abilities on the organization of the creative process. The interaction and development of each of the components of the structure affect the development of creative abilities in General. Эффективным средством развития творческих способностей учащихся художественных школ является клавиатурный электронный синтезатор. Структура творческих способностей учеников в процессе обучения с использованием электронного музыкального инструментария состоит из четырех компонентов: мотивационно-эмоциональной, познавательно-информационной, сенсорно-специальной, творческой деятельности. Мотивационно-эмоциональный компонент включает факторы, влияющие на развитие творческих способностей. Содержание компонента когнитивной информации - это знания и навыки теории музыки и управления знаниями и навыками технических параметров синтезатора. Сенсорно-специальный компонент включает в себя специальные музыкальные навыки,необходимые для выполнения музыкальной деятельности, музыкального слуха, чувства ритма, музыкальной памяти и мышления, эмоционального отклика на музыку. Творчески активный компонент содержит способности, необходимые для творчества - воображение, интуицич и способности к организации творческого процесса. Взаимодействие каждого из компонентов структуры влияет на развитие творческих способностей в целом. |
|
Date |
2018-05-07T13:50:58Z
2018-05-07T13:50:58Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Марцинів, В. В. Структурні компоненти творчих здібностей учнів шкіл мистецтв у навчальному процесі з використанням електронного музичного інструментарію / В. В. Марцинів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 171-178.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18956 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во ім. М. П. Драгоманова
|
|