Запис Детальніше

Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності
 
Creator Короткова, Раїса Іванівна
Кірмуц, Євген Олегович
 
Subject професіоналізм
критерії професіоналізму
компетентність
базові характеристики компетентності
ключові компетентності
професійна компетентність
показники професійної компетентності
професійно-педагогічна компетентність
комунікативна компетентність
соціальний педагог
соціальний працівник
professionncealism
criteria of professionalism
compete
competence basic characteristics
key competence
professional competence
professional competence indicators
professional pedagogical competence
communicative competence
social educator
social worker
378.011.3–051
36
 
Description У статті розглянуто поняття «компетентності» в аспекті соціально-педагогічної роботи; визначено поняття «професійна компетентність» і охарактеризовано ключові складові професійності майбутніх фахівців соціальної сфери: соціального педагога та соціального працівника. Визначено, що для успішності соціально-педагогічної діяльності вагомим є соціально-педагогічна компетентність як показник професійності. Відповідно до ключових і базових складових соціально-педагогічної компетенції основною складовою є комунікативна компетентність, яка є показником сформованості професійної складової «Я-концепції» та готовності до професійної діяльності.
Professional communicative competence as an indicator of readiness for professional socio-pedagogical activities.The article views the term «competence» in aspect of social and educational work; it defines the term «professional competence» and characterizes key components of professionalism of future specialists of social sphere: a social educator and a social worker. It determines that social and pedagogical competence, as an indicator of professionalism, is very important for the successful social and educational activities. According to key and basic components of socio-pedagogical competence, the communicative competence is the main component, which is an indicator of formation of professional component «self-concept» and readiness for professional activities.
 
Date 2018-05-17T12:36:09Z
2018-05-17T12:36:09Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Короткова, Р. І. Сформованість професійно-комунікативної компетентності як показника готовності до соціально-педагогічної діяльності / Р. І. Короткова, Є. О. Кірмуц // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 23. – С. 42-48.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19168
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова