Запис Детальніше

Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики
 
Creator Ніконець, А. В.
Михайловський, О. Б.
 
Subject професійна компетентність
професійні уміння
педагогічна практика
майбутні вчителі фізичної культури
профессиональная компетентность
профессиональные умения
педагогическая практика
будущие учителя физической культуры
professional competence
professional skills
teacher-training practice
intended Physical Education teachers
378.147:796.011.3
 
Description У статті характеризується практична складова підготовки майбутніх вчителів фізичної культури;
виокремлюються її засадничі принципи (зворотного зв’язку теоретичного навчання та практики, послідовності,
наступності, динамічності, поліфункціональності, співробітництва); висвітлюються мета та завдання педагогічної
практики; наголошується на її важливості у формуванні професійних умінь майбутніх фахівців (проектувальних,
дидактичних, аналітичних, комунікативних, організаційних).
В статье характеризуется практическая составляющая подготовки будущих
учителей физической культуры; выделяются ее основные принципы (обратной связи теоретического обучения и
практики, последовательности, преемственности, динамичности, полифункциональности, сотрудничества);
освещаются цель и задачи педагогической практики; отмечается ее важное значение в формировании профессиональных
умений будущих специалистов (проектных, дидактических, аналитических, коммуникативных, организационных).
Teacher-training practice is an integral part of professional training, designed as a
combination of students’ theoretical training and their practical activities. Besides, it promotes the professional competence of
intendedPhysical Education teachers.
The article defines the practical constituent element of intendedPhysical Education teacher training; distinguishes its basic
principles (feedback of theoretical training and practice, consistency, continuity, dynamics, multi-functionality and cooperation);
highlights the goals and objectives of teacher-training practice; emphasizes its importance in shaping the professional skills of intended
professionals (projecting, didactic, analytical, communicatory, organizational).
It has been established, that teacher-training practice within professional training in universities has a great potential for
personal and professional development of intendedPE teachers. It provides a combination of their theoretical and practical training. It
is found, that during teacher-training practice students intensify the process of self-tuition and self-education, level up professional
readiness; synthesize pedagogic knowledge andpractical activities. Students-trainees’activity during practice is analogous to
professional activity of PE teachers. Itis comparable with its content and structure and is organized in real-life environment of basic educational institutions. It is characterized by a variety of relationships with students, making it one of the most difficult forms of professional training.
 
Date 2018-05-16T09:09:23Z
2018-05-16T09:09:23Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ніконець, А. В. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізичної культури під час педагогічної практики / А. В. Ніконець, О. Б. Михайловський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури / фізична культура і спорт : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 5К (86) : Наукові матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Реалізація здорового способу життя – сучасні підходи», присвяченої 20-ти річчю факультету фізичного виховання Дрогобицького держ. пед ун-ту імені Івана Франка (18 – 19 травня 2017 р.). – С. 224-227.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19108
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова