Запис Детальніше

Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики
 
Creator Ван Яюєци
 
Subject художній образ
ерудиція
мистецька освіт
музичне мистецтво
інтеграція
поліхудожній світогляд
цілісне пізнання
artistic image
erudition
art education
musical art
integration
polyartistic worldview
holistic cognition
художественный образ
эрудиция
художественное образование
музыкальное искусство
интеграция
полихудожественное мировоззрение
целостное познание
371.134
 
Description У статті аналізуються проблеми впровадження світоглядних засад у процес
професійної підготовки вчителя музики. Розкривається специфіка пізнання явищ музичного мистецтва. Обґрунтовується генетична спорідненість мистецтв, особливості впливу художнього образу на свідомість особистості. Сутність понять «поліхудожній» та «полікультурний» осмислюється в контексті глобалізації культурного розвитку сучасного суспільства. Висвітлюються переваги комплексного підходу до пізнання мистецьких явищ. Цілеспрямований розвиток мистецької ерудиції розглядається як ефективний спосіб формування поліхудожнього світогляду.
The problems of philosophical principles implementation in the process of music teacher
training are analyzed in the article. The importance of worldview basis for the process of music teacher professional training is justified. The benefits of an integrated approach to the creative activity of students are highlighted. The article reveals the specifics of events cognition of the musical art and features of the artistic image influence on the consciousness of the individual. The relationship between genetic affinity of arts and artistic integration is considered in the article. The necessity of the developmental potential implementation of polyartistic phenomena in order to develop of the
holistic person is proved. It is defined the essence of concepts "polyartistic" and "multicultural", which are interpreted in the context of globalization, cultural development of a modern society. The necessity of the artistic erudition development for understanding the laws of musical art is justified, the relevance of implementing of the principle of art knowledge integration is argued and the importance of the artistic analogies is revealed. The purposeful development of the artistic erudition is seen as an effective way of forming of the polyartistic worldview.
В статье анализируются проблемы внедрения мировоззренческих принципов в
процесс профессиональной подготовки учителя музыки. Раскрывается специфика познания явлений музыкального искусства. Обосновывается генетическое родство видов искусств, особенности влияния художественного образа на сознание личности. Сущность понятий «полихудожественный» и «поликультурный» осмыслена в контексте глобализации культурного развития современного общества. Освещаются преимущества комплексного
подхода в познании художественных явлений. Целенаправленное развитие художественной эрудиции рассматривается как эффективный способ формирования полихудожественного мировоззрения.
 
Date 2018-05-16T13:30:15Z
2018-05-16T13:30:15Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Ван Яюєци. Мистецька ерудиція як чинник розвитку поліхудожнього світогляду майбутнього вчителя музики / Ван Яюєци // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 2. – С. 122-127.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19125
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова