Запис Детальніше

Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики
 
Creator Ролінська, О. Г.
 
Subject рефлексія
спонукання до рефлексії
евристичне навчання
евристичні прийоми
самодіагностика
reflection
motive to reflection
heuristic activity
selfdiagnostic
378
 
Description У статті розглядається рефлексія як одна з умов оптимізації процесу евристичного навчання майбутніх учителів музики. Спонукання до рефлексії – це педагогічна умова, необхідність якої зумовлено застосуванням евристичних прийомів у самих різноманітних напрямках підготовки студентів.
In the article is examining reflection like one of conditions to optimisation of heuristical training of future musical teachers to heuristic activity. The motive to reflection is a pedagogical condition that necessity to leading to apply heuristical methods in the different directions students preparations.
 
Date 2018-05-30T11:34:01Z
2018-05-30T11:34:01Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Ролінська, О. Г. Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики / О. Г. Ролінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 29-33.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19361
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова