Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики
|
|
Creator |
Ролінська, О. Г.
|
|
Subject |
рефлексія
спонукання до рефлексії евристичне навчання евристичні прийоми самодіагностика reflection motive to reflection heuristic activity selfdiagnostic 378 |
|
Description |
У статті розглядається рефлексія як одна з умов оптимізації процесу евристичного навчання майбутніх учителів музики. Спонукання до рефлексії – це педагогічна умова, необхідність якої зумовлено застосуванням евристичних прийомів у самих різноманітних напрямках підготовки студентів.
In the article is examining reflection like one of conditions to optimisation of heuristical training of future musical teachers to heuristic activity. The motive to reflection is a pedagogical condition that necessity to leading to apply heuristical methods in the different directions students preparations. |
|
Date |
2018-05-30T11:34:01Z
2018-05-30T11:34:01Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ролінська, О. Г. Спонукання до рефлексивного осмислення результатів евристичної діяльності як одна з педагогічних умов забезпечення продуктивності евристичного навчання майбутніх учителів музики / О. Г. Ролінська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 29-33.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19361 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|