Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры
Концепт “Герой” у російській лінгвокультурі та особливості його репрезентації у фреймі сучасної комп'ютерної гри The concept “Hero” in the Russian linguoculture and the features of it’s representation in the frame of the modern computer game |
|
Creator |
Омельянчук, М. В.
|
|
Subject |
герой
концепт фрейм фреймовый анализ искусственный интеллект компьютерная игра герой концепт фрейм штучний інтелект фреймовий аналіз комп'ютерна гра hero concept frame frame analysis artificial intelligence computer game |
|
Description |
В статье представлен анализ концепта “Герой” в русской лингвокультуре с точки зрения лингвосемиотики и паремиологии. Рассмотрен также аналогичный фрейм как ключевой и наиболее суггестивно валентный элемент феноменообразующего кластера современной компьютерной игры. На основе сопоставления обеих единиц (концепта для лингвокультуры и фрейма для виртуального игрового пространства) в лингвосемиотическом, историко-философском и паремиологическом аспектах с применением фреймового анализа были описаны основные черты репрезентации концепта в мире компьютерной игры, а также выявлены точки деформации в проекции вторичного явления.
У статті представлено аналіз концепту “Герой” у російській лінгвокультурі з точки зору лінгвосеміотики та пареміологии. Розглянуто також аналогічний фрейм як ключовий і найбільш суггестивно валентний елемент головного для феномену кластеру сучасної комп'ютерної гри. На основі зіставлення обох одиниць (концепту для лінгвокультури і фрейму для віртуального ігрового простору) в лінгвосеміотичному, історико-філософському і пареміологічному аспектах із застосуванням фреймового аналізу були описані основні риси репрезентації концепту в світі комп'ютерної гри, а також виявлені точки деформації у проекції вторинного явища This article provides the analysis of the concept "hero" in the Russian linguoculture from the point of view of linguоsemiotics and paremiology. A similar frame as the key and the most suggestively valent element of the phenomenon-forming cluster of the modern computer game has been considered as well. Based on the matching of two units (the concept for linguoculture and the frame for a virtual game space) in linguosemiotical, historical, philosophical and paremiological aspects with the applying of the frame analysis the main features of the concept representation in the world of a computer game were described, the points of deformation in the secondary phenomenon projection were identified. |
|
Date |
2018-05-30T11:28:15Z
2018-05-30T11:28:15Z 2017-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Омельянчук, М. В. Концепт “герой” в русской лингвокультуре и особенности его репрезентации во фрейме современной компьютерной игры / М. В. Омельянчук // Система і структура східнослов’янських мов : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. - Вип. 12. - С. 234-242.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19359 |
|
Language |
ru
|
|
Publisher |
НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|