Запис Детальніше

Педагогічна діагностика рівнів сформованості творчого мислення майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічна діагностика рівнів сформованості творчого мислення майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки
 
Creator Лаврентьєва, Н. В.
 
Subject творче мислення
педагогічна діяльність
критерії
показники та рівні сформованості творчого мислення
творческое мышление
педагогическая деятельность
критерии
показатели и уровни сформированности творческого мышления
creative thinking
educational activities
criteria
indicators and levels of creative thinking
378
 
Description У статті розглянуто діагностичний інструментарій для з’ясування сформованості творчого мислення студентів. Визначені критерії, показники та рівні сформованості творчого мислення майбутнього вчителя музики в процесі інструментально-виконавської підготовки.
В статье рассмотрен диагностический инструментарий для выяснения сформированности творческого мышления студентов. Определены критерии, показатели и уровни сформированности творческого мышления будущего учителя музыки в процессе инструментально-исполнительской подготовки.
In the article the diagnostic tools to determine the formation of creative thinking of students. The criteria, indicators and levels of creative thinking of the future teacher of music in the instrumental performance training.
 
Date 2018-05-30T11:36:34Z
2018-05-30T11:36:34Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Лаврентьєва, Н. В. Педагогічна діагностика рівнів сформованості творчого мислення майбутнього вчителя музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / Н. В. Лаврентьєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 34-37.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19362
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова