Запис Детальніше

Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики
 
Creator Сюй Цзяюй
 
Subject творчо-компетентнісний підхід
етнокультурна підготовка
майбутні вчителі музики
етнокультурні цінності
музичний фольклор
творческо-компетентностный подход
этнокультурная подготовка
будущие учителя музыки
этнокультурные ценности
музыкальный фольклор
creative competence approach
ethno-cultural training
future teachers of music
ethno-cultural values
folk music
378
 
Description Стаття розкриває творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів. Значення цього підходу до дослідження складових етнокультурної підготовленості майбутніх учителів музики передбачає формування в них етнокультурної компетентності, що визначено нами метою процесу етнокультурної підготовки. Готовність майбутнього вчителя музики до засвоєння етнокультурних цінностей, сконцентрованих у музичному фольклорі та національному вокальному мистецтві розглядається як усвідомлений набутий комплекс етнокультурних знань та відповідних умінь у процесі фахового навчання.
Статья раскрывает творческо-компетентностный подход к этнокультурной подготовке студентов факультетов искусств педагогических университетов. Значение этого подхода к исследованию составляющих этнокультурной подготовленности будущих учителей музыки предполагает формирование у них этнокультурной компетентности, которая определена нами целью процесса этнокультурной подготовки студентов. Готовность будущего учителя музыки к усвоению этнокультурных ценностей, сконцентрированных в музыкальном фольклоре и национальном вокальном искусстве рассматривается как осознанный приобретенный комплекс этнокультурных знаний и соответствующих умений в процессе профессионального обучения.
The article reveals the creative approach to ethno-cultural competency training of students of pedagogical universities Art. The value of this approach to the study of ethno-cultural components of preparedness of future teachers of music involves formation of their ethnic and cultural competence, which we defined the purpose of the process of ethnic and cultural training. The readiness of the future teacher of music to assimilate ethnic and cultural values concentrated in the national folk music and vocal arts is seen as a conscious acquired complex ethno-cultural knowledge and skills in the relevant professional training.
 
Date 2018-05-30T12:28:42Z
2018-05-30T12:28:42Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Сюй Цзяюй. Творчо-компетентнісний підхід до етнокультурної підготовки майбутнього вчителя музики / Сюй Цзяюй // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 21 (26). - С. 71-74.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/19373
 
Language uk
 
Publisher НПУ імені М. П. Драгоманова